Ben reeds enkele jaren i.b.v. een Whirlpool koel-vriescomb.
Onlangs ontdekten wij bij het opstaan een penetrante geur van smeltend plastic in de keuken. Bij nader onderzoek bleek de automatische ontdooi-inrichting oververhit te zijn geraakt en was de plastic binnenwand gaan smelten. Gelukkig ontdekten wij dit alles tijdig,maar er had ook brand kunnen ontstaan !!!
Het euvel heb ik direkt gemeld bij Whirlpool. Een retourmailtje deelde mij mee, dat deze ontdooi-inr. kon worden ontkoppeld. (Had ik inmiddels al gedaan). Daarna volgde een telefoontje, dat men mij dit niet zomaar had mogen meedelen en men bereidt was (als ik betaalde) de klacht te onderzoeken en mij evt. tegemoet te komen.
Hierop ben ik niet ingegaan, want als Whirlpool een elektrisch onveilig apparaat niet belangrijk genoeg vindt om te onderzoeken op eigen initiatief, dan wil ik NOOIT meer iets van dit merk in huis.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] koel-vriescombinatie
Re: koel-vriescombinatie
Meldt u deze klacht svp bij de vereniging eigenhuis in Amersfoort.
Sterkte.
Sterkte.
Probeer dit dan via de keten te regelen waar je het apparaat hebt gekocht. Zij zijn immers aansprakelijk voor hetgeen wat ze verkopen...
[ Meldt u deze klacht svp bij de vereniging eigenhuis in Amersfoort]
Ik vraag me af wat de vereniging eigenhuis hier mee te maken heeft????
Dit heeft niets met een woning te maken, maar met de inboedel.
Hij is meer gebaat bij een vervanger voor de Whirlpool handelaar.
[/quote]
Ik vraag me af wat de vereniging eigenhuis hier mee te maken heeft????
Dit heeft niets met een woning te maken, maar met de inboedel.
Hij is meer gebaat bij een vervanger voor de Whirlpool handelaar.
[/quote]