LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koelkast van de Media Markt
Koelkast van de Media Markt
Klacht uiteindelijk netjes afgehandeld door de Media Markt. Nieuwe koelkast gekregen.
Laatst gewijzigd door rutgher op 11 jan 2013 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Koelkast van de Media Markt
Ik wil jouw best geloven, maar bekijk het van de andere kant.Ik kreeg de betreffende medewerker van de afdeling witgoed te spreken, hij had overlegd maar omdat wij getekend hadden voor goed ontvangst bij de levering kunnen ze niets voor ons doen.
MM kan ook zeggen, dat jullie bij het verschuiven van de koelkast het snoer hebben beschadigd/vernield.
Dus zo eenvoudig is het niet.
Is er niemand in de familie, die dat kan repareren(nieuw snoer aanzetten), is toch een fluitje van een cent.
Re: Koelkast van de Media Markt
Klopt. Maak het probleem niet zo groot ! Een snoertje-stekkertje is eenvoudig zelf aan te zetten. Wie kiest voor de mediamarkt weet dat je niet teveel service kunt verwachten.
Re: Koelkast van de Media Markt
Slechte move van MediaMarkt. Wie gaat er nou stekkers en snoeren controleren van apparaten die worden thuisbezorgd??
Dat doet toch niemand??
Dat doet toch niemand??
Re: Koelkast van de Media Markt
Je tekent voor goede ontvangst. Daar horen ook de snoeren bij.Slechte move van MediaMarkt. Wie gaat er nou stekkers en snoeren controleren van apparaten die worden thuisbezorgd??
Dat doet toch niemand??
Re: Koelkast van de Media Markt
Strip die koperdraden even bloot, koop bij een lokale onderdelenboer even een stekker + contrastekker, en noem die 5 à 10 euro leergeld voor de volgende keer als je ergens een handtekening onder zet.
Tegen de tijd dat jij je gelijk zal hebben gehaald, ben je vele euro's meer kwijt, en vermoedelijk ook een paar levensjaren door alle stress en irritatie.
Tegen de tijd dat jij je gelijk zal hebben gehaald, ben je vele euro's meer kwijt, en vermoedelijk ook een paar levensjaren door alle stress en irritatie.
Re: Koelkast van de Media Markt
de beste oplossing op dit forum sinds jaren kijk zo los je problemen op !Strip die koperdraden even bloot, koop bij een lokale onderdelenboer even een stekker + contrastekker, en noem die 5 à 10 euro leergeld voor de volgende keer als je ergens een handtekening onder zet.
Tegen de tijd dat jij je gelijk zal hebben gehaald, ben je vele euro's meer kwijt, en vermoedelijk ook een paar levensjaren door alle stress en irritatie.
Re: Koelkast van de Media Markt
Vind ik niet.sjoegel schreef:de beste oplossing op dit forum sinds jaren kijk zo los je problemen op !Strip die koperdraden even bloot, koop bij een lokale onderdelenboer even een stekker + contrastekker, en noem die 5 à 10 euro leergeld voor de volgende keer als je ergens een handtekening onder zet.
Tegen de tijd dat jij je gelijk zal hebben gehaald, ben je vele euro's meer kwijt, en vermoedelijk ook een paar levensjaren door alle stress en irritatie.
Koop een snoer met randaarding en stekker, en maak een nieuwe aansluiting.
Minder werk, veiliger, en goedkoper.
Re: Koelkast van de Media Markt
De ene na de andere briljante oplossingVind ik niet.
Koop een snoer met randaarding en stekker, en maak een nieuwe aansluiting.
Minder werk, veiliger, en goedkoper.
Re: Koelkast van de Media Markt
Je mag er toch wel van uitgaan dat de snoeren en stekkers in orde zijn zeg, alsof bezorgers zo lang gaan wachten totdat je een apparaat minitiues(fout geschreven?) onderzocht hebt!sjoegel schreef:
Je tekent voor goede ontvangst. Daar horen ook de snoeren bij.
Bovendien zetten ze zulke grote apparaten direct op de goede plek dus lijkt me stug dat je daar nog ff mee gaat schuiven.
Hele slechte service
Re: Koelkast van de Media Markt
Nee de mediamarkt is niets te verwijten in deze. Ik ben geen fan van deze winkel maar de klant kan net zo goed de beschadiging zelf veroorzaakt hebben.
Klant heeft getekend voor akkoord en daarmee is de kous af.
gewoon een stekkert eraan zetten en klaar is kees.
Klant heeft getekend voor akkoord en daarmee is de kous af.
gewoon een stekkert eraan zetten en klaar is kees.
Re: Koelkast van de Media Markt
Ja alles kan, je kan de klant in dit geval ook het voordeel van de twijfel geven.
Re: Koelkast van de Media Markt
Nee dat zou dom zijn want de kosten van het herstellen zijn enorm.
Re: Koelkast van de Media Markt
Mijn koelkasten kwamen tot voor kort ook bij de Mediamarkt vandaan. De eerste had ik in een Mediamarkt filiaal gekocht en die werd netjes bezorgd en op z'n plek gezet, niks mis mee.
De tweede bestelde ik in de Mediamarkt webshop maar die wilden ze gewoon op de stoep zetten, terwijl ik tweehoog woon. Het waren ook niet hun eigen bezorgers, maar een extern transportbedrijf. Pas na veel soebatten werd die dan eindelijk naar boven gesleept. Hij was nog wel ingepakt, zoals hij ook uit de fabriek kwam, inclusief doos en kartonnen pallet. Ik mocht hem zelf uitpakken en op z'n plek zetten.
Ook hier niet echt tevreden dus, de volgende keer ga ik naar een andere (web)shop.
De tweede bestelde ik in de Mediamarkt webshop maar die wilden ze gewoon op de stoep zetten, terwijl ik tweehoog woon. Het waren ook niet hun eigen bezorgers, maar een extern transportbedrijf. Pas na veel soebatten werd die dan eindelijk naar boven gesleept. Hij was nog wel ingepakt, zoals hij ook uit de fabriek kwam, inclusief doos en kartonnen pallet. Ik mocht hem zelf uitpakken en op z'n plek zetten.
Ook hier niet echt tevreden dus, de volgende keer ga ik naar een andere (web)shop.
Re: Koelkast van de Media Markt
grun schreef:Mijn koelkasten kwamen tot voor kort ook bij de Mediamarkt vandaan. De eerste had ik in een Mediamarkt filiaal gekocht en die werd netjes bezorgd en op z'n plek gezet, niks mis mee.
De tweede bestelde ik in de Mediamarkt webshop maar die wilden ze gewoon op de stoep zetten, terwijl ik tweehoog woon. Het waren ook niet hun eigen bezorgers, maar een extern transportbedrijf. Pas na veel soebatten werd die dan eindelijk naar boven gesleept. Hij was nog wel ingepakt, zoals hij ook uit de fabriek kwam, inclusief doos en kartonnen pallet. Ik mocht hem zelf uitpakken en op z'n plek zetten.
Ook hier niet echt tevreden dus, de volgende keer ga ik naar een andere (web)shop.
Het afleveren van goederen geschied op de begane grond.
Als je op een andere etage woont, moet je extra betalen.(Ik denk 25 euro)
Lees de voorwaarden, dan zie je, dat het bedrijf/bezorgers je gemazzeld heeft
Re: Koelkast van de Media Markt
Hangt er van af hoe makkelijk je bij de aansluiting op de koelkast kan komen natuurlijk, maar inderdaad, dat zou de meest elegante oplossing zijn.nevermind schreef:Vind ik niet.sjoegel schreef:de beste oplossing op dit forum sinds jaren kijk zo los je problemen op !Strip die koperdraden even bloot, koop bij een lokale onderdelenboer even een stekker + contrastekker, en noem die 5 à 10 euro leergeld voor de volgende keer als je ergens een handtekening onder zet.
Tegen de tijd dat jij je gelijk zal hebben gehaald, ben je vele euro's meer kwijt, en vermoedelijk ook een paar levensjaren door alle stress en irritatie.
Koop een snoer met randaarding en stekker, en maak een nieuwe aansluiting.
Minder werk, veiliger, en goedkoper.
Re: Koelkast van de Media Markt
sjohie schreef:
Hangt er van af hoe makkelijk je bij de aansluiting op de koelkast kan komen natuurlijk, maar inderdaad, dat zou de meest elegante oplossing zijn.
Er zijn aansluitsnoeren in verschillende lengtes te koop, compleet met randaarde stekker. Achter de koelkast zit een aansluitkastje waar je de draden kan aansluiten. Drie draden aansluiten, denk ik kan iedereen als je onthoud waar de andere draden bevestigt waren.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 sep 2012 10:20
Re: Koelkast van de Media Markt
Goedemorgen,
Vol verbazing heb ik het stukje gelezen van de familie Pruijm over de afhandeling van hun klacht aangaande de gekochte koelkast. Met name het feit dat niet het hele verhaal wordt verteld heeft mij doen besluiten om te reageren, omdat ik mij te kort gedaan voel worden door een onvolledige weergave van feiten.
Bij de eerste melding van de klacht is inderdaad aangegeven dat de afleveringsbon is afgetekend voor akkoord met daarin duidelijk vermeld dat alles in goede staat ontvangen en geplaatst is en dat Media Markt niets kon betekenen voor hen. Nadat ik dit verhaal had gehoord van mijn collega heb ik de familie Pruijm, aan het einde van de dag, gebeld om toch te kijken of ik toch niet iets zou kunnen doen om hun klacht op te lossen. Na overleg heb ik besloten om de volgende dag een nieuwe koelkast te leveren aan de klant met daarbij geen extra kosten behalve de bezorgkosten.
Vol verbazing heb ik het stukje gelezen van de familie Pruijm over de afhandeling van hun klacht aangaande de gekochte koelkast. Met name het feit dat niet het hele verhaal wordt verteld heeft mij doen besluiten om te reageren, omdat ik mij te kort gedaan voel worden door een onvolledige weergave van feiten.
Bij de eerste melding van de klacht is inderdaad aangegeven dat de afleveringsbon is afgetekend voor akkoord met daarin duidelijk vermeld dat alles in goede staat ontvangen en geplaatst is en dat Media Markt niets kon betekenen voor hen. Nadat ik dit verhaal had gehoord van mijn collega heb ik de familie Pruijm, aan het einde van de dag, gebeld om toch te kijken of ik toch niet iets zou kunnen doen om hun klacht op te lossen. Na overleg heb ik besloten om de volgende dag een nieuwe koelkast te leveren aan de klant met daarbij geen extra kosten behalve de bezorgkosten.
Re: Koelkast van de Media Markt
Huh wie ben jij dan
Re: Koelkast van de Media Markt
jacqueshemert schreef:Goedemorgen,
Vol verbazing heb ik het stukje gelezen van de familie Pruijm over de afhandeling van hun klacht aangaande de gekochte koelkast. Met name het feit dat niet het hele verhaal wordt verteld heeft mij doen besluiten om te reageren, omdat ik mij te kort gedaan voel worden door een onvolledige weergave van feiten.
Bij de eerste melding van de klacht is inderdaad aangegeven dat de afleveringsbon is afgetekend voor akkoord met daarin duidelijk vermeld dat alles in goede staat ontvangen en geplaatst is en dat Media Markt niets kon betekenen voor hen. Nadat ik dit verhaal had gehoord van mijn collega heb ik de familie Pruijm, aan het einde van de dag, gebeld om toch te kijken of ik toch niet iets zou kunnen doen om hun klacht op te lossen. Na overleg heb ik besloten om de volgende dag een nieuwe koelkast te leveren aan de klant met daarbij geen extra kosten behalve de bezorgkosten.
Helaas ook weer door de maand gevallen, want de familie Pruijm is een gefingeerde naam.
Leuk geprobeerd !