LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koffiezetter philips essence

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
pavosja

koffiezetter philips essence

Ongelezen bericht door pavosja »

ik heb n koffiezetter van philips essence ,een apparaat in de duurdere klasse
als ik koffie zet gebeurd het(zeker 1 op de 5 keer) dat de koffie filter
dubbel valt waardoor de koffie niet te drinken is en dus opnieuw gezet moet worden
zijn er meerder mensen die dit probleem hebben en eventueel de oplossing om dit te voorkomen( de filter aan de onderkant omvouwen helpt soms maar ook niet altijd)

Toolboy

Re: koffiezetter philips essence

Ongelezen bericht door Toolboy »

hoi

Dit is een gewoon gebruiks appie en u maakt een gebruikersfout.
Of u gebruikt de verkeerde maat filters of u plaats m verkeerd.
Simpel ,beter kijken als u nieuwe koffie zet of het filter wel juist geplaatst is en niet verplaatst tijdens het dichtschuiven van de filterhouder

tienepien

Ongelezen bericht door tienepien »

Voor het vullen met koffie eerst de filter natmaken?

VanTels

Ongelezen bericht door VanTels »

Ik zou terug naar de winkel gaan.
De meeste apparaten van Philips hebben omruilgarantie.
Ik zou wel een andere type kiezen, het komt vaker voor.

ikbenik

Ongelezen bericht door ikbenik »

Zoals het al eerder gezegd is, is het vaak een gebruikersfout.
Om dan het volgende te doen vind ik weer bezopen:

Ik zou terug naar de winkel gaan.
De meeste apparaten van Philips hebben omruilgarantie.
Ik zou wel een andere type kiezen, het komt vaker voor.
Alsof weer de fabrikant de schuld moet krijgen voor gebruikersfouten.

Mathilde D.

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Kijk eens op www.Kiesbeter. Volgens mij staan daar HELE SLECHTE KRITIEKEN van dit apparaat. Is het een apparaat dat je alleen rechtshandig kan vullen? Zit er een afweegmechanisme voor de koffie in? Als dat klopt hebben wij er ook een gehad (met thermoskan). Het gaat dan om de HD7632/22. Wij vonden hem zo slecht (slechte, waterige koffie), dat we hem teruggebracht hebben.Kijk ook verderop op dir forum.

BZ'tje

Ongelezen bericht door BZ'tje »

Ik sluit me helemaal bij het laatste bericht aan. Enkele jaren geleden dit apparaat gekocht. Eerst een geknoei en gesmeer met de thermoskan, je kon niet normaal je koffie in een kopje krijgen zonder te morsen. Bleek later een fabrieksfout te zijn geweest, en we kregen keurig een nieuwe thermoskan opgestuurd. Het is ietsje beter geworden, maar je kunt nog steeds niet fatsoenlijk koffie inschenken. Maar het apparaat: het lekt overal water (het staat op een dienblad met hoge randen), het weegsysteem werkt niet prima, koffiezwart komt zelfs achter uit waar je het snoer in op kunt bergen, koffie is lauw, vies van smaak (allerlei koffiesoorten heb ik al geprobeerd, maar de K&G gaat enigzins qua smaak met een half lepeltje Buisman Aroma (de lichtbruine) erin)...nee, absoluut geen aanrader!!!
Om de koffie toch enigzins behoorlijk warm uit de thermoskan te krijgen, doe ik vantevoren altijd een hele laag heet water erin, zodat het al voorverwarmd is als de koffie er in loopt.

Dit apparaat is een echte miskoop geweest!!!

Gesloten