LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KOOP GEEN PRODUCT VAN INDESIT!!!!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
rotterdam30

KOOP GEEN PRODUCT VAN INDESIT!!!!

Ongelezen bericht door rotterdam30 »

hallo

ik heb 7maanden geleden een nieuwe wasmachine gekocht van Indesit na een paar weken gebruik begon de wasmachine al een enorme herrie te maken.
wat blijkt achteraf er zit een onderdeel vast in de onderkant van de wasmachine die maar met 2schroefjes IPV 4 schroefjes bevestigd dient te worden.
deze heb ik dus zelf vast gemaakt met wat tiewraps. na dit gebeuren kwam er weer een andere probleem spelen. namelijk de band van de trommel die los is geschoten.
ik ben teruggegaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb, die heeft me de indesit infolijn gegeven , die heb ik vervolgens gebeld een afspraak gemaakt. de monteur is verschenen die heeft ons verzekerd dat hij zou overleggen of de wasmachine vervangen zou worden, of dat hij alleen de trommel zou laten maken. ik zat 2weken te wachten op een beleefde telefoontje.
heb zelf maar gebeld krijg telkens van die leugenaars aan de lijn die je beloven dat je wordt teruggebeld. maar er gebeurt niks ze zijn ook niet te porren voor een oplossing.
heb ook een nieuwe koelkast van indesit gekocht. die is ook en al hoofdpijn
maar dat laat ik nu even terzijde

ik adviseer mensen voortaan Indesit te vermijden! bespaar uzelf de hoofdpijn

bprosman

Re: KOOP GEEN PRODUCT VAN INDESIT!!!!

Ongelezen bericht door bprosman »

wat blijkt achteraf er zit een onderdeel vast in de onderkant van de wasmachine die maar met 2schroefjes IPV 4 schroefjes bevestigd dient te worden.
Ik zou er dan 2 schroefjes uitdraaien :wink:
Waarom bevestigd met Tie-raps en niet met schroeven ?

Overigens is je winkelier het eerste aanspreekpunt en moet hij niet zo "gemakzuchtig" zijn je af te schuiven naar Indesit.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Tsja, de reclameslogan van Indesit is dan ook:

In de s,hit met Indesit.

De Ansaldo Breda onder de witgoedfabrikanten. Waarom kopen mensen die goedkope muk toch.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Het merk is dus Indeshit?

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Jazeker, bestaat nog. In Engeland werd al aandacht besteed aan exploderende Indesit wasmachines:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mg7 ... ng-machine

Geen wonder dat de Consumentenbond Indesit al aanraadde als "voordelige keus":
http://www.wasmachine.nl/nieuws/wasmach ... -test.html

Gesloten