Ik heb bij mijn nieuwe keuken een Reginox (type Morena) spoelbak in laten bouwen in een granieten keukenblad.
Ik krijg het niet voor elkaar om met de bijgeleverde korfplug een waterdichte afsluiting van de spoelbak te realiseren. Als ik de plug in de afvoer druk veert hij net zo hard weer terug. De plug ingedrukt houden tijdens het vullen van de bak geeft een iets beter resultaat maar toch blijft het water, maar nu langzaam, weglopen. Bovendien is dat met heet water niet echt "prettig".
Van de keukenleverancier heb ik al een stel nieuwe pluggen, van hetzelfde type, gekregen maar dat helpt (uiteraard) niet. De plug is niet voorzien van een pen met een kogeltje zoals ik bij mijn vorige keuken had maar uitsluitend van een rubber ring.
Ik heb ook Reginox gemaild met de vraag of ik iets fout doe en wat eventueel gedaan kan worden om wel een waterdichte afsluiting te realiseren maar die hebben na 2 maanden en 2 herrinneringsmails nog steeds niet gereageerd. Dat zegt wel wat over de service van dat bedrijf. Immers ook al zijn ze van mening dat de leverancier van de keuken dat op moet lossen dan nog is het niet meer dan netjes dat even te melden. Helaas...
Heeft iemand dat zelfde probleem en heb je een oplossing gevonden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Korfplug spoelbak
Re: Korfplug spoelbak
U kunt aan het keukenbedrijf vragen of zij eeen hele nieuwe korfplugset kunnen leveren (inclusief het deel waar je de korfplug in drukt). Zullen ze wel niet echt leuk vinden, maar ik heb het idee dat het probleem niet bij de plug zelf ligt.
Re: Korfplug spoelbak
Haal dat rubberen O ringetje er eens uit
en probeer het dan nog eens.
en probeer het dan nog eens.