LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lekkende senseo apparaat

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
taeke

lekkende senseo apparaat

Ongelezen bericht door taeke »

ik zie een aan tal reactie,s en ik heb ook het zelfde probleem bij mij lekt dat ding ook al en ik mijn familie kring hoor ik de zelfde geluiden ik verwacht eidelijks een reachtie van de fabriek die dat ding maakt DE of Philips

C.Hoek

Re: lekkende senseo apparaat

Ongelezen bericht door C.Hoek »

Zie mijn reaktie op de vorige meldingen over het lekken.
Het deksel word meestal in een keer stevig dicht gedrukten dat is de boosdoener. De 2 knoppen op de deksel eerst naar elkaar toe knijpen en dan de deksel dicht drukken en de 2 knoppen los laten. Ik deed het ook verkeerd en na de reparatie doe ik het deze manier en NOOIT GEEN LEKKAGE MEER!!Dus de deksel met beleid dicht doen en uw plezier word niet meer vergalt

Paul

Ongelezen bericht door Paul »

dank U dank U...moet er 2 kopen en het vermeende defect
is niet een defect maar een incorrecte behandeling van het apparaat!!Althans volgens dhr. C. Hoek.Hoop dat door zijn uitleg mijn vertrouwen in Philips wederom niet beschaamd zal worden!!
Die meneer Philips toch...en ze zijn niet aan te slepen die Philips Senso app.!!Over de prijs valt niet te onderhandelen,€65 is de laagste in den lande,tenzij iemand nog een ander indicatie heeft,gaarne reply.

patty

Ongelezen bericht door patty »

Helaas helpt het gelijktijdig indrukken van het deksel niet bij mijn apparaat, dus ga ik toch Philips aanschrijven. Temeer omdat het niet in de gebruiksaanwijzing staat en misschien onze Senseo daardoor wel stuk is gegaan. Mochten er meer mensen zijn die al naar Philips hebben geschreven, graag reactie alhier.

Manon van Schijndel

Ongelezen bericht door Manon van Schijndel »

Ik wist niet dat er zoveel lekkende senseo's in nederland waren! Ook ik heb al sinds een paar weken een lekkende senseo. Ik vraag me af hoe lang DE nog doorgaat met het verkopen van deze apparaten!

Diana Besemer

Ongelezen bericht door Diana Besemer »

Ik heb er gelukkig geen een gekocht. Was helaas te laat dacht ik want het leek me wel wat. Zit nu alle berichtjes te lezen en zal er nog over nadenken.
Bij de Kijkshop werd mij verteld dat alle apparaten uit de handel gehaald zouden worden en pas in maart op zijn vroegst de nieuwe gelanceerd worden. Verbeterd naar hun zeggen... Echter op de D.E. site en Senseo.nl wordt nergens over gerept. Hoe zit dat D.E.? Bij bijv. Blokker worden de "nieuwe" verkocht voor €73,- (normale consumentenprijs als ik de D.E. winkels bezoek), maar de vraag is dan weer is dit wel echt een nieuwe of gewoon nog wat oude apparaten. KOrtom wij zijn de weg kwijt en wachten wel op de nieuwe berichten.

Nahoj

Ongelezen bericht door Nahoj »

Blokker geeft aan een nieuw model senseo te hebben.
Wel te verstaan een verbeterde uitvoering
Tevens een zwart model, ziet er mooi uit alleen staat er na verloop van tijd net zoveel water onder als in het apparaat.

Philips dit is nog eens een verbetering.
Na twee pogingen, maar wachten op de echte verbetering.

Of zijn er nog echt goede te vinden ???????

Lidewy

Ongelezen bericht door Lidewy »

Mijn senseo lekt `alleen´ maar als ik de deksel niet goed dichtgedaan heb of als het apparaat (minimaal) schuin staat....

misschien de waterpas er eens ophouden?

j langenhuizen

Ongelezen bericht door j langenhuizen »

De ring van mijn senseo apparaat lekt.
Ik zou u willen vragen of u een nieuwe ring kunt sturen

Jose langenhuizen
Muntelplein 9
5212 NP 's-Hertogenbosch

Bij voorbaat hartelijk dank

j-de-groot

Ongelezen bericht door j-de-groot »

Een lekkende SENSEO ontstaat meestal door een lekkend
VENTIEL bij mij was dat de boosdoener kijk onder de senseo
naar het nummer en haal het ventiel bij het onderdelen huis
of kijk op je pc senseo onderdelen,het wantje achter de water tank
dat moet er voor zichtig weggehaalt worden en om zeker te weten
waar het lekt zit zet je het apperaat aan en kijk waar het lekt vergeet niet de water tank er aan te bevestigen het ventiel kost €9.95

Gesloten