LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lekkere service bij samsung

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Robbbbbbb

Lekkere service bij samsung

Ongelezen bericht door Robbbbbbb »

Sinds 2 dagen geleden werkt de wasmachine niet meer door een foutcode te1. Na bellen met Samsung blijkt dit een sensor te zijn die kapot is. Dit lijkt me best snel na minder dan 3 jaar. Dus ik heb gevraagd wat de mogelijkheden waren en dan wordt er gewoon gezegd dat er eerst 110 euro voorrijkosten worden gerekend en dat is dan exclusief de onderdelen die vervangen moeten worden en dit moet ik allemaal zelf gaan betalen. Het lijkt me toch niet dat het zo snel kapot zou moeten gaan met normaal gebruik?

Robbbbbbb

Re: Lekkere service bij samsung

Ongelezen bericht door Robbbbbbb »

snuffel1 schreef:Waarom bent u niet naar de verkoper terug gegaan maar heeft u direct met Samsung gebeld?. Het is wel zo dat de garantie periode ruim verstreken is, als er al iets mogelijk is zal het toch een coulance regeling betreffen. Edoch centjes gaat het wel kosten.
Bedankt voor je reactie snuffel1. Ik ben eerst naar de mediamarkt gegaan maar werd meteen doorverwezen naar samsung omdat mediamarkt zei dat zij hier niks mee te maken hadden. En samsung heeft zelf gezegd dat het een minimale levensduur van 5 jaar had.

luky

Ongelezen bericht door luky »

Je kunt als je lid bent van Tros Radar, de app van Antoinette downloaden, daarin wordt duidelijk verwoordt in een filmpje dat de verkopende partij (Media-Markt) de service en garantie afhandeling doet. ze mogen je niet doorverwijzen naar de importeur. Daar is het nieuw burgergelijk wetboek heel duidelijk over, dus niet laten afschepen. Je ziet trouwens die filmpjes ook regelmatig bij Tros Radar!

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Inderdaad gewoon bij mediamarkt aankloppen.
Het kan best zo zijn dat ze dan alsnog samsung laten komen, maar aangezien uw machine slechts 3 jaar oud is kan u zich beroepen op het conformiteitsbeginsel.

Gesloten