Wij hebben vorige week een koelkast besteld op de webshop van media markt. Er stond: vandaag bestelt, morgen in huis dus dat was mooi.
Ik bestelde een SAMSUNG RB29FERNCWW/EF en betaalde het hele bedrag meteen via Ideal.
In de kleine lettertjes las ik dat als je op vrijdag bestelde dat je de koelkast dan pas maandag zou krijgen...Prima....maar ook dat bleek niet het geval. Ik kon hem dinsdag pas geleverd krijgen. Helaas....ik kon geen vrij krijgen maar donderdag wel.
Dus op donderdag zou deze geleverd worden. Prima dus...
Gisteren was het zover... onze koelkast werd geleverd. Mijn dochter ik en mijn kleine neefje zaten net te eten en moesten opschieten omdat ze naar school moesten...Ik opende de deur, de bezorgers zette de koelkast netjes in de keuken. Vroegen of ik tevreden was met de gang van zaken wat ik beaamde en ik moest ff snel tekenen. Zij vertrokken weer. Wij gingen even verder eten en toen ik klaar was wilde ik de koelkast uit gaan pakken tot ik zag dat het helemaal niet mijn koelkast was. Het was een veel goedkopere Ignis koelkast. Ik belde meteen media markt op. Zij zouden het bericht naar de juiste afdeling sturen en ik zou even moeten afwachten....Ik hoorde maar niets en mijn man belde om een uur of 5 terug. Nee, er was nog niets bekend...we moesten echt afwachten en ze zeiden dat ze er mee bezig waren.
Vandaag ook een aantal keer gebeld en nog steeds zijn ze er mee bezig.
we hebben wel drie keer gebeld en ik zelf ben intussen zo boos dat ik ze heel boos heb opgebeld en dat ik de Ignis uit mijn huis wilde en mijn geld nu terug wilde....Dat kon niet...het gaat zeker nog minimaal een week duren..........
Ik ben zo boos!!!! Ik had gespaard voor deze koelkast en netjes betaald en wordt zo behandeld........ Zijn er meer mensen die een soort gelijke klacht hebben en wat hebben jullie gedaan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Media Markt online
Re: Media Markt online
Ik mis eigenlijk het deel waar u gekeken hebt wàt er precies geleverd was vóór dat u tekende...cynthiaarjan2 schreef:Ik opende de deur, de bezorgers zette de koelkast netjes in de keuken. Vroegen of ik tevreden was met de gang van zaken wat ik beaamde en ik moest ff snel tekenen. Zij vertrokken weer.
-
Dat heb ik niet gedaan. Stom, ik weet het. Maar het ging allemaal zo snel.
Maar het gaat niet om het feit dat ik getekend heb.....het gaat erom dat de afhandeling van diverse zaken zo slecht verloopt...2000 afdelingen en niemand die iets kan doen....
Tuurlijk, ik heb er nu wel van geleerd maar intussen staat er een koelkast van iemand anders in de woonkamer en heeft iemand anders nu een veel duurde koelkast staan ipv een Ignis en hebben ook gewoon getekend en niet eerlijk gezegd dat er iets niet klopte.....
Maar het gaat niet om het feit dat ik getekend heb.....het gaat erom dat de afhandeling van diverse zaken zo slecht verloopt...2000 afdelingen en niemand die iets kan doen....
Tuurlijk, ik heb er nu wel van geleerd maar intussen staat er een koelkast van iemand anders in de woonkamer en heeft iemand anders nu een veel duurde koelkast staan ipv een Ignis en hebben ook gewoon getekend en niet eerlijk gezegd dat er iets niet klopte.....
Ik heb normaliter géén greintje sympathie met MM maar in dit geval heeft de administratie een document waarop staat dat u de correcte koelkast geleverd heeft gekregen, mèt uw eigen handtekening erop. Of die andere geleverd is of gewoon nog in het magazijn staat kan alleen achterhaald worden met een hoop handwerk waar meerdere afdelingen tijd voor moeten maken.cynthiaarjan2 schreef:Dat heb ik niet gedaan. Stom, ik weet het. Maar het ging allemaal zo snel.
-
De pakbon zat op de achterkant. De achterkant stond naar mij toe en op de pakbon stonden de juiste gegevens...
Ik kon niet goed bij de voorkant.... Maargoed, wat dus slecht is aan de service, is dat je zelf moet blijven bellen.... En het is 10 ct per minuut.....
Ik kon niet goed bij de voorkant.... Maargoed, wat dus slecht is aan de service, is dat je zelf moet blijven bellen.... En het is 10 ct per minuut.....