LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] megapool

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
boy

megapool

Ongelezen bericht door boy »

heb ik een wasmachine gekocht bij megapool afspraak dat ze dat ding tusse 10.45/14.00 uur op5/3/2002 komen leveren in in verband met m,n werk 14.00 ze zijn er nog niet dan maar bellen na 6 keer de telefoon over te laten gaan op 2 nummers nemen ze op ja ze zijn binnen een half uur bij u dus mijn vrouw gebeld want ik moest naar m,n werk vrouw een halve dag vrij genomen wasmachine afgeleverd maar niet de transport beugel eruit gehaald de verpakkings materialen niet meegenomen het oude apparaat mee naar buiten nemen en daarna op de stoep laten staan terwijl dat allemaal in de leveringsvoorwaarden staat dat zij dat moeten doen en meenemen maar m,n vrouw kreeg de smoes dat de verpakking bewaard moest blijven in verband met de garantie een paar stukken piepschuim en een kartonnen boven/onderkant heb weer gebeld met megapool en ja hoor na 6 keer de telefoon helmaal over te laten gaan namen ze op ik mijn verhaal verteld en ik kreeg helemaal gelijk nou dan komen we die spullen vrijdag wel halen dus zou 1 van ons weer vrij moeten nemen ?? en ik kreeg gisteren een krantje van megapool binnen en staat er dat je bij aankoop van een wasmachine een gratis hogedrukreiniger krijgt dus ik zei van nou ik wil wel vrij nemen zodat jullie die spullen op kunnen halen maar hoe zit dat met die hogedruk reiniger nou nee dat kon niet het gaat me niet om die hogedrukreiniger want ik woon op een flat dus heb er weinig aan maar ik wil wel iedereen waarschuwen bezint eer je bij megapool begint

Gerke

Re: megapool

Ongelezen bericht door Gerke »

Heb ook de buik vol van Megapool. Koelkast gekocht voor ruim 500 euro. Er waren 16 op voorraad. Zouden hem woensdags bezorgen. Wordt ik dinsdagmiddag gebeld om een uur of 4 dat de bezorging niet doorgaat. Mijn vrouw had inmiddels al wel een snipperdag geregeld voor de woensdag. Sorry meneer, u wordt maandag gebeld. Alles wat kwam op maandag, geen telefoon. E-mail gestuurd en gebeld met Megapool. Dinsdag telefoon, de koelkast wordt woensdag bezorgd. Een week later dus. Inderdaad er komt een koelkast. Helaas het was de emo uit de winkel met een fikse deuk. Ik kon 100 euro korting krijgen. Dat wilde ik niet, ik wilde een nieuwe koelkast zonder schade. Na een hoop ge-email en telefoonverkeer bleek dat de koelkast niet meer leverbaar was. Ik gebeld met Samsung Nederland. De koelkast is gewoon nog leverbaar meneer. Wat blijkt, Samsung krijgt regelmatig van dit soort klachten over Megapool. Het blijkt dat Megapool de koelkast te koop aanbood onder de kostprijs, vandaar dat ze zeiden dat ie niet meer leverbaar was. Na een hoop geouwehoer heb ik mijn geld opgehaald bij de Megapool vestiging in Veenendaal. Met die kl*jo's wil ik niets meer te maken hebben. Ik heb uiteindelijk de koelkast gekocht via Miep Kniep. Binnen 2 weken was de koelkast er, helaas wel 200 euro meer.

ron van Zweeden

Ongelezen bericht door ron van Zweeden »

nou inderdaad, helemaal mee eens, echt een waardeloze zaak megapool.
weten niet wat klantgericht is en hebben helemaal geen kijk op service, of ook maar iets wat er mee te maken heeft.
wil er voor de rest niet eens meer woorden aan vuil maken.

Wouter

Ongelezen bericht door Wouter »

Het is bij elke winkelketen wel wat. Maar de consument vind het tegenwoordig maar heel erg moeilijk om zich even een keer aan te passen. Ze willen op de minuut plannen wanner iets bezorgd moet worden want o we hebben zo'n druk leven.
Als u op maandag een koelkast besteld bij Megapool Dan kan hij normaal gesproken op woensdag bezorgd worden. Als het blijkt dat er maandag 16 koelkasten in het hoofdmagazijn staan en gelet dat er 160 filialen dan is er een kans dat u misgrijpt, en dat er word gebeld voor een nieuwe levering.
Het gebeurd vaken dat de vooraad redelijk is en dat er zoiezo op woensdag geleverd kan worden maar dat de consument het perse op vrijdag wil hebben. Tja dan is de kans natuurlijk dat ze bij Megapool weer tijdelijk door de vooraad heen zijn.

Patrick

Ongelezen bericht door Patrick »

Megapool heeft bij mij ook zoiets geflikt. Koop er nooit meer.

Alfred

Ongelezen bericht door Alfred »

Ja en dan staat er in het krantje dat er een bepaalde DVD film in de aanbieding is, direct er naar toe blijkt dat deze nooit binnen is gekomen en ook uitverkocht is.
Leuke aanbieding!!!

Danny

Ongelezen bericht door Danny »

Geloof mij maar, dit gebeurd niet alleen bij Megapool. Ga maar eens naar It's. Nou daar weten ze pas hoe je als klant aan de kortse eind trekt. Daarna naar Megapool gegaan, die mij wel vriendelijk te woord staan.

Pim

Ongelezen bericht door Pim »

Wouter werkt zeker bij Megapool en voelt zich in zijn kruis getast? Wat Danny betreft over It's. Nou inderdaad It's niks allebei niets waard. Koop er ook nooit meer iets.
Pim

Louis

Ongelezen bericht door Louis »

Ik heb een Sony videorecorder ter reparatie aangeboden bij Megapool.Reparatietijd zou 3 a 4 week duren.Mooi niet dus!
Ondanks dat de service-afdeling van Sony in dezelfde plaats gevestigd is, heb ik na 4 week gebeld, antwoord: hij is nog niet terug.Na 5 week: ja we zullen eens informeren waar hij is.Maar ondanks dat informeren heb ik hem nog steeds niet.Ik koop voortaan weer bij de plaatselijke handelaar.Wel iets duurder maar reparatietijd gemiddeld twee week!!!

Erwin Coenen

Ongelezen bericht door Erwin Coenen »

Beste lezers, eenieder wil een apparaat kopen voor de laagst mogelijke prijs. Accoord. 10 jaar geleden had je t soort concurrentie nog niet wat een megapool/it's/BCC/Mediamarkt etc nu heeft. Accoord? (denk je van niet, kom maar eens ACHTER de balie staan slimmerik) Ik kan nog wel even doorgaan maar laten we nu eens even zeggen dat ik op de eerst genoemde punten gelijk heb en denk eens verder na dan de neus lang is: waar wordt t eerst op bezuinigd als de prijzen omlaag moeten....u raadt t al: service. Ja ik werk al jaren bij een electro winkel, ja ik zie de ommeslag die gaande is, ja IK ken de klappen van de zweep en, ruiterlijk toegegeven, ja ik weet van gevallen die niet echt door de beugel kunnen. Maar we moeten ons met z'n allen toch moeten toegeven aan t feit dat er ergens gekort moet worden om t andere tegemoet te kunnen komen. In de electro wereld is t echt stuivertje wisselen tegenwoordig. Kleine ondernemers vallen om en zelfs een grote keten (Horn) trok t gewoon niet meer en klopte bij de ander aan om de zaak vlot te trekken. Hoewel Horn t faillisement voor een deel aan zichzelf heeft te danken, maar dat is een insiders verhaal. Er zijn dus veel aanbieders die allemaal wel willen verkopen (en soms erg ver gaan om t te verkopen, te ver...!!!) en de klanten lopen zich de schoenen kapot naar de zaak voor de laagste prijs (oh ja,verzin eens wat anders dan: ik ga nog met de man/vrouw overleggen of de bekende kop koffie die gedronken moet worden). Ben eens eerlijk en zeg nou gewoon dat je verder kijkt en als de prijs (of t goede en eerlijke verhaal van de verkoper) je bevalt kom je terug. Bottom line is dat de consument met zijn vraag naar de laagste prijs zichzelf in de bekende vingers gaat snijden. Niet, pareer deze dan maar eens: wat gebeurt er als er meer ketens gaan fuseren/kapot gaan? Er blijven dan minder aanbieders over nietwaar. Hoe minder de aanbieders in aantal hoe meer er een vaste prijs gaat ontstaan door t vacuum dat ontstaat. En, op een gegeven moment (echt waar) als er 2 of 3 grote jongens overblijven zit de prijs op een bodem (ik zie em al) en praten we dus echt niet meer op een goed te leveren service. En wie trekt er dan aan t langste eind, kom, u mag 1 keer raden.... Maar goed, u heeft garantie gekocht bij Horn?? Dan geldt die vast ook nog bij Megapool. Apparaat defect, ben je afhankelijk van de filiaalmanager die zijn/haar oordeel geeft (dit is niet het eindoordeel, toch nog een tip van mij!!!!) Schreeuwen aan de balie mag, doe maar, we krijgen er eelt van en voelen t soms niet meer, maar hier komt nog een tip: t werkt averechts bij de meeste van ons. Voor de mensen die een scheerapparaat/elec. tandenborstel etc bij een electro zaak kopen: nee we ruilen em niet, echt niet, want de volgende klant zal dit soort gebruikte apparaten niet willen en u ook niet. Ook hier, schreeuwen werkt niet. Herken je dit Wouter? Dus mensen, doe nou es rustig en overleg nou kalm met t personeel als er iets is wat je niet bevalt. Werkt dat niet ga dan niet stressen en bel eens rechtstreeks met een hoofdkantoor. Nou, ik ga ermee ophouden. gelezen? Er mee eens? Niet , jammer want als je er even over nadenkt kan t wel eens zo zijn dat wat je hier leest waar is.
Uit t dagboek van een verkoper. Succes ermee! P.S Boy dat van die hogedruk reiniger is dus waar ik t over had toen ik zei dat ik dingen zie en meemaak die niet kunnen! Dat had je nog gegund kunnen worden!

Gesloten