LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] miele koelvriescombi

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Tycho Vecht

miele koelvriescombi

Ongelezen bericht door Tycho Vecht »

In september 2008 werd ons een koel/vries combinatie geleverd van bijna 1000,- euro (KFN 12923 SD, serienummer 96263001).

Vier jaar later is het apparaat onherstelbaar kapot en wordt ons door Miele aangeboden een nieuwe te kopen voor 325,- euro. Wij hebben dat gedaan om zo snel mogelijk weer de beschikking te hebben over een koelkast.

Wij zijn er bijzonder ontevreden over dat een apparaat waarvan ons verteld was dat het zo'n 15 jaar zeker mee zou gaan na 4 jaar aan vervanging toe is.

Zijn er mensen met soortgelijke ervaring?

dhc

Re: miele koelvriescombi

Ongelezen bericht door dhc »

Nee, en verder kun je er niets mee. Aankoopbedrag en belofte dat het apparaat wel 15 jaar meegaat zijn niet relevant.
Laatst gewijzigd door dhc op 06 feb 2013 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Jefdus

Ongelezen bericht door Jefdus »

Persoonijk vind ik een afschrijving van 325 euro op 4 jaar ook vrij schappeijk. Had u dan verwacht na 4 jaar een nieuwe te krijgen?

Tycho Vecht

Ongelezen bericht door Tycho Vecht »

Dank voor de reacties.

snuffie57

Ongelezen bericht door snuffie57 »

Ook mijn moeder had een Miele koelvriescombi. Deze was na nog geen 5 jaar ook afgeschreven/kapot. Reparatie kosten zo danig, dus dan maar nieuwe kopen, maar geen Miele weer. Zelf heb ik een Bosch koelvriescombi, gekregen van mijn moeder, omdat deze niet paste in haar nieuw appartementje. Nu nog heeft ze er spijt van dat ze toen een Miele heeft gekocht. Eind dit jaar is hij 13 jaar oud en doet het nog steeds heel goed en geen roest te bekennen.

Gesloten