LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Miele koffieapparaat is stuk, maar wordt niet gerepareerd

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
fveelers
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2020 12:11

Miele koffieapparaat is stuk, maar wordt niet gerepareerd

Ongelezen bericht door fveelers »

Hallo, wij heben sinds jaar en dag Miele apparatuur. 4 jaar terug een nieuw inbouw koffiezet apparaat aangeschaft.
Deze is nu voor de 4e x stuk! Het probleem is dat ik nu al 14 dagen aan het bellen ben met Miele om een afspraak in te plannen om dit dure apparaat te laten repareren. Ik krijg steeds te horen dat er een afspraak wordt ingepland en zo spoedig mogelijk bericht krijg.
Miele laat steeds niets van zich horen! Dus tot op heden nog geen ingeplande afspraak.

Wat kunnen we doen?
Laatst gewijzigd door Radar op 04 sep 2020 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast voor duidelijkheid

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Miele koffieapparaat is stuk, maar wordt niet gerepareerd

Ongelezen bericht door mahadma »

Wat kunnen we doen?

Bijvoorbeeld (denk even aan corona) en gewoon wachten totdat u ingeplanned kan worden. Het is èn druk èn lastig door corona

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Miele koffieapparaat is stuk, maar wordt niet gerepareerd

Ongelezen bericht door moederslink »

fveelers schreef:
03 sep 2020 12:24
Wat kunnen we doen?
Nog een ' dwingend' mailtje er achteraan sturen?

riddert
Berichten: 2202
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Miele koffieapparaat is stuk, maar wordt niet gerepareerd

Ongelezen bericht door riddert »

Of je belt een andere reparateur, die wel op korte termijn tijd heeft.

Aygulf
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Miele koffieapparaat is stuk, maar wordt niet gerepareerd

Ongelezen bericht door Aygulf »

In deze corona tijd is het niet ongebruikelijk dat alles veel meer tijd nodig heeft. Medewerkers werken thuis, telefoon is summier bemand, administratie (inplannen, afspraken maken, terugbellen enz ) is door onderbezetting traag. U moet gewoon geduld en begrip hebben en niet verwachten binnen 2 weken alles geregeld te zien. Deze tijd is voor iedereen lastig en zeker voor bedrijven. Miele is een keurig bedrijf en het komt echt wel goed.Tot die tijd maar even met de hand koffie zetten.

Gesloten