LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moulinex moulinette rookt en weinig kracht

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
wittezwaan

Moulinex moulinette rookt en weinig kracht

Ongelezen bericht door wittezwaan »

Wij hebben bij de blokker een moulinex moulinette gekocht en mijn schoonzus ook.
Een nicht van mijn vrouw heeft er eentje bij red coon gekocht en we hebben alle 3 dezelfde problemen.
Bij gebruik ervan komt er rook uit de machine vandaan en de kracht van de 1000watt motor valt ook tegen.
We hebben een oude soortgelijke apparaat van 800 van moulinex die al jaren oud is en nog perfekt werkt maar we wilde een nieuwe.
Omdat de oude goed beviel kochten mijn schoonzus en nicht er ook een maar de nieuwe heeft dit probleem.
Hebben meerdere mensen hier ervaring mee en wat zijn jullie bevindingen.
Ik heb bij moulinex vanavond ook de klacht neergelegd en ben benieuwd wat voor antwoord ik hierop terug krijg.

Ik ben benieuwd.

Groeten Gerrit

H. B. Gijs

Re: Moulinex moulinette rookt en weinig kracht

Ongelezen bericht door H. B. Gijs »

Moulinex is sinds jaren weer begonnen met het leveren van producten. Ben er niet fan van en ja ik heb de apparaten stuk voor stuk in mijn handen gehad. Dit is uiteraard het nadeel van het aanschaffen via internet en je niet laten adviseren bij de speciaalzaken. dat ze gaan roken heeft waarschijnlijk te maken met dat het apparaat het voedsel met moeite kan bereiden door de toch wat lage kwaliteit.

Rietje50

Ongelezen bericht door Rietje50 »

Goed dat ik het even lees. Ik heb ook een moulinette van 25 jaar oud en doet het nog steeds prima. Ik wilde er nu een aan iemand cadeau geven, maar al ik nu hoor dat er rook uit komt twijfel ik.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Scoort ook maar middelmatig volgens http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss?_ ... 1323520924

Gesloten