LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwe Bauknecht wasmachine, meteen defect

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
plien32

nieuwe Bauknecht wasmachine, meteen defect

Ongelezen bericht door plien32 »

Hallo,
We hebben vorige week geleden een nieuwe bauknecht wasmachine gekocht. Keurig geinstalleerd.Maar ik wou hem gaan gebruiken, draait de trommel niet.
Meteen gebeld (blijkt dat je naar Whirpool moet bellen), ze zouden een monteur sturen. Gaat weekend overheen en konden op zijn vroegst pas dinsdag. Monteur is geweest. Bleek dat er in deze nieuwe wasmachine geen v snaar zat...???
Maar oke, er is een v snaar geplaatst en hij heeft het wel geteld 5 minuten gedaan. Dus meteen weer gebeld dat ze de monteur even terug moesten sturen. Kon niet, er moest weer een nieuwe afspraak gemaakt worden. werd pas vandaag. belt de monteur vanmiddag op dat hijniet kwam omdat er onderdelen besteld moeten worden....???? We hebben het nog steeds over een nieuwe wasmachine. Wordt volgende week voordat deze gemaakt kan worden. We hebben ze verteld dat we hiermee niet akkoord gaan, maar hier wordt niets mee gedaan. Inmiddels klacht ingediend, de winkel gebeld waar we deze hebben gekocht (deze zijn er nu mee bezig). En ik raak hier langzaam in paniek. Kan al twee weken niet wassen, heb 2 kleine kinderen. En de kasten leeg.

maar mijn vraag is eigenlijk en weet iemand dit toevallig?
Mag dit allemaal met een nieuwe machine

plien32

Re: nieuwe Bauknecht wasmachine, meteen defect

inmiddels heeft de winkel ons een nieuwe machine beloofd die ze ons zaterdag komen brengen.
Maar vind nog steeds dat ze bij Whirlpool ontzettend slecht reageren op kapotte nieuwe machines.

mariola

Ongelezen bericht door mariola »

Hallo, wij hebben hetzelfde probleem, onze BAUKNECHT wasmachine is dan wel 5 maanden, maar ik heb vanmorgen gebeld voor een afspraak omdat de wasmachine het niet meer doet, nu kan de monteur pas over 15 dagen langs komen, en wij hebben een gezin met drie kids, ik was iedere dag ongeveer twee a drie wasmachines, dus reken maar uit dan moet ik met wasgoed voor ongeveer 40 wasmachines naar familie toe om het te laten wassen, ze zien mij al aankomen. Kom op is dit normaal dat zoiets zolang mag duren!!!!!!!!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als beide hierboven nu eens niet bij een firma kopen die alle reparaties door importeur laten regelen maar bij een plaatselijke kopen die zelf repareerde, want die komen meestal dezelfde of volgende dag alles oplossen.

Iets duurder maar dat verdien je weer terug als er iets fout gaat.
Dus als het verschil erg klein is, houd eens rekening met kleine zelfstandigen die zelf repareren als je weer eens iets wilt kopen.

( deze winkels zijn niet altijd duurder, meestal helaas wel iets)

Erwin uit Oosterhout

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Het zou niet moeten mogen met een nieuwe machine.

Is de wasmachine al betaald? Anders gelijk geld storneren, dan wil de verkopende partij meestal wel iets harder lopen.

Wij (gezin met 2 kinderen) kopen onze wasmachine altijd bij een lokale dealer, die zelf reparaties uitvoert en dezelfde dag/ volgende dag komt. Eventueel vervangende wasmachine. Kost iets meer, maar daar krijg je behoorlijk wat service voor terug.

Tis weer bijzonder

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Erwin uit Oosterhout schreef:Is de wasmachine al betaald? Anders gelijk geld storneren, dan wil de verkopende partij meestal wel iets harder lopen.
Storneren kan alleen bij een automatische incasso.
Verder, beetje merkwaardige stelling hou je er op na.

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Vaag,

Monteur is geweest. Bleek dat er in deze nieuwe wasmachine geen v snaar zat...???
Maar oke, er is een v snaar geplaatst en hij heeft het wel geteld 5 minuten gedaan. Dus meteen weer gebeld dat ze de monteur even terug moesten sturen. Kon niet, er moest weer een nieuwe afspraak gemaakt worden. werd pas vandaag. belt de monteur vanmiddag op dat hijniet kwam omdat er onderdelen besteld moeten.

Issie nu stuk kom er even niet uit.

plien32

De nieuwe was stuk en had nieuwe onderdelen nodig, die besteld moesten worden. Dit kon hij 's morgens bepalen op de tweede afspraak en hij de wasmachine nu niet had gezien. Dus we waren toen alweer een aantal dagen verder en moesten toen weer een aantal dagen wachten op de nieuwe onderdelen. Maar zoals ik al schreef hebben we toen de winkel gebeld en die hebben ons een andere nieuwe gebracht en de nieuwe defecte hebben ze mee genomen.

Gesloten