LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwe strijk ijzer lekt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
visje123

nieuwe strijk ijzer lekt

Ongelezen bericht door visje123 »

Hallo,
Mijn oude Philips stoomgenartor is naar +/-12 jaar overleden.
Nu wilde ik graag weer een stoom generator weer hebben maar die wel continu na vulbaar was.
Keuze zat maar de prijs was mij beetje aan de hoge kant.
Toen was ik bij de aldi daar stond een stoom generator voor iets minder dan 80 euro ik dacht gelijk die neem ik mee.
Maar nu ik heb hem s’avonds uitgepakt klaargemaakt via het display ingestel wat ik wou strijken , nou het deed het goed wat me op viel dat af en toe een drupeltjes water op de t-shirten terecht kwamen. In de handleiding staat dat je de stoom knop kort hoeft in te druken en dat deed ik ook. Ik dacht zal wel zo wel horen.
De volgende ochtend ik wil verder strijken waar ik gebleven was die vorige avond.
En ik deed hem aan zo als hoor stel hem in water container bijgevult een dan wachten op het piepje van dat de stoomgenrator warm is en wachten tot dat op de achter kant van destrijkijzer het lampje groen brand nou het lampje was groen maar hij was niet heet… daar schrok ik van ik heb in de handleiding geken stond niks bijzonders.
Dus heb ik hem uit gedaan en weer aan en hij wert warm net als de vorige dag niet heel heet (vergelijk met de Philips) maar warm, ik wou beginnen en ik druk kort het stoom knopje in en er komt stoom uit met heet water. Ik ben de hele dag ochtend aan het proberen geweest maar hij wordt warm maar niet super. Ik ben s’midags trug naar de aldi gegaan en ik heb hem geruilt maar deze doet precies het zelfde wat doe ik fout ? IK MIS MIJN OUDE PHILIPS 

Groetjes…..

tenormin

Re: nieuwe strijk ijzer lekt

Ongelezen bericht door tenormin »

Tja, wat u fout doet is moeilijk te zien vanaf een schermpje. Maandag nog maar eens terug, misschien is er een foute serie strijkijzers gemaakt, komt (wel eens) voor.

visje123

Ongelezen bericht door visje123 »

ja dat ben ik ook van plan om er mee trug te gaan, ik vraag denk ik men geld ook trug en bij de blokker ongeveer de zelfde philips voor 99 ophaal jammer dat je die niet continu bij kan vullen maar dat maakt mij da maar niet uit als ik maar kan strijken met constant stomen niet beetje

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

visje123, misschien kan je het merk en serienummer op Google vinden; misschien dat daar nog iets extra's staat over hoe je apparaat moet bedienen. Heel misschien vergeet je nog iets te doen of zo? Heb zelf geen idee van dat soort strijkijzers omdat ik een strijksysteem heb. Daar gaat minimaal een liter water in en kan je voor het vaderland weg blijven strijken. Dus anders. Succes, hoop dat je je geld terugkrijgt.

Marianne79

Ongelezen bericht door Marianne79 »

Ik heb ook een phillips stoomstrijkijzer en dacht ook dat hij lekte. Tot ik even goed keek naar de knop om de stoom te reguleren. In de stand "calc clean" gaat hij "lekken" en kalkdeeltjes naar buiten spugen. Kwestie van de knop in de goede stand zetten. Toen was bij mij het probleem uit de wereld.

hawkwind

Ongelezen bericht door hawkwind »

Bij de action een stoom strijkijzer voor 9,95 euro.
Perfekt ding!

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Aldi?? Koop je daar geen levensmiddelen? Ga er niet vanuit dat je kwaliteit koopt bij een supermarkt!
Maar we willen goedkoop uit zijn en laten de echte merken links liggen, dit is het resultaat.
Goedkoop = weer duurkoop!

Gesloten