LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nordland service helemaal super pluim voor it's en nordland

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
sander de groot

nordland service helemaal super pluim voor it's en nordland

Ongelezen bericht door sander de groot »

ik een nordland wasmachine gekocht bij it's zwolle deze ging na een jaar kapot.
nordland egbelt en deze kwam langs app. niet meer te maken en ik kon een nieuwe uitzoeken. ivp de 1500 toeren kreeg ik een 1600 toeren van it's aangeboden . dit alles zonder enige cent bij te betalen .

dit is een dikke pluim waard voor de service die it's en nordland leveren.

mvg sander

Gast

Re: nordland service helemaal super pluim voor it's en nordland

Ongelezen bericht door Gast »

Ja duh je hebt 2 jaar garantie dus dit is wel het minst wat je mag verwachten als het apparaat niet meer gemaakt kan worden.....dus niets speciaals hoor!!

wouter_339

Ongelezen bericht door wouter_339 »

He mijnheer "gast",

Lekker "dapper" hoot om zo anoniem te reageren; kun je alles lekker afkatten en je frustraties kwijt zeker!!!
Toch netjes dat ze geen afschrijving gehanteerd hebben, toch??

Fijne avond nog!!!

Gast

Moeilijk doen is ook een vak.....wat maakt het nou uit hoe ik heet??? Of het nou gast of wouter_339 heet, je weet toch niet wie ik ben.....dus beetje domme opmerking!!!

Je bent zeker zo'n It's medewerker die niet tegen kritiek kan op z'n eigen toko.....

Jij ook nog een fijne avond

"gast"

Gast

Ik zou niet weten waarom je hier in deze topic kritiek op it's zou moeten gaan uiten.. Het is gewoon een mooi stukje service wat ze hier laten zien!

Gesloten