LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nordland wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Ik heb een vraag

Nordland wasmachine

Ongelezen bericht door Ik heb een vraag »

Hallo, allemaal

Ik heb een Nordland wasmachine gekocht bij de It's op advies van de verkoper. Het zou qua kwaliteit met Bosch te vergelijken zijn. Nu na anderhalve maand, maakt de trommel bij het draaien van de was een raar bijgeluid wat ik daarvoor niet had gehoord. Bij het centrifugeren hoor ik het ook.
Ik vraag me af of iemand daar ook ervaring mee heeft gehad en of dit erger wordt. Ik heb nl. hier op het forum gelezen dat er regelmatig problemen voorkomen met dit merk. Ik overweeg nu om als het een defect is, om bij de It's te proberen om het te ruilen voor een beter merk zoals Zanussi.

Graag jullie reacties. Duurt het trouwens lang voordat er een monteur langskomt bij een defect?

Alvast bedankt.

Groetjes, Ik heb een vraag

Toolboy

Re: Nordland wasmachine

Ongelezen bericht door Toolboy »

Nordland is absloluut niet te vergelijken met Bosch.

Dit is een ondeskundig verkoop praatje.
Doe een beroep op uw garantie Frenko machines hebben wel vaker problemen met de lagers .
De koop valt niet meer ongedaan te maken.

sc6 T

hpb

Ongelezen bericht door hpb »

sorry, Nordland vergelijken met Bosch kan echt niet. Alleen de kleur misschien (wit) en de vorm van de trommel (rond). Ik spreek uit ervaring: Nordland is wel gunstig geprijsd en wasprestaties zijn ok, maar houd rekening met bovengemiddeld aantal bezoekjes van een monteur. Zolang het binnen de garantie (ik had 3 jaar) valt is er financieel niets aan de hand. Reparaties waren ook vrij snel, dwz binnen 1 a 1,5 week, maar ook... weer een dag vrij moeten nemen, een week niet kunnen wassen. Dat soort lastige dingen heb je dus ook.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ik heb ook zo'n ding. Maar dan niet een hele goedkope, maar een hoger model uit de Nordland reeks. Vlot, stil, prima. Als je een Nordland van 300 euro of minder koopt dan is het niet veel waard, maar dat geldt voor ieder merk in die prijsklasse.

Gesloten