LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nordland wasmachine
nordland wasmachine
hallo
heb jullie reacties gelezen over nordland wasmachines,en bij mij is precies hetzelfde aan de hand een week na me verzekering van 5 jaar walla kapot en idd blabla bij its gekocht.
denk me printerplaat val iedere keer uit als ik aan het wassen ben doe ik de deur dicht spring ie weer effe aan
mail gestuurd naar nordland helaas geen tijd denk weet ook niet wat dat ga kosten was toch een machine van 700 euro
jet
heb jullie reacties gelezen over nordland wasmachines,en bij mij is precies hetzelfde aan de hand een week na me verzekering van 5 jaar walla kapot en idd blabla bij its gekocht.
denk me printerplaat val iedere keer uit als ik aan het wassen ben doe ik de deur dicht spring ie weer effe aan
mail gestuurd naar nordland helaas geen tijd denk weet ook niet wat dat ga kosten was toch een machine van 700 euro
jet
Re: nordland wasmachine
Lijkt meer op een defekt deurrelais.
Die is niet zo kostbaar.
Heeft u voor mij het type nr.
Groet T
Die is niet zo kostbaar.
Heeft u voor mij het type nr.
Groet T
heb al een andere gekocht volgens een monteur was het de printer van de wasmachine
gr jet
gr jet
Sorry ,maar dan snap ik deze posting niet.
10 -7 post en 10-7 koopt u een nieuwe zonder reactie`s af te wachten.
Wat was nu de mededeling?
groet T
10 -7 post en 10-7 koopt u een nieuwe zonder reactie`s af te wachten.
Wat was nu de mededeling?
groet T
toolboy nu heb ik ook even een vraag .4jr.geleden heb ik een ander huis betrokken waar in de keuken natuurlijk al alles inzat.huis is 9 jr oud.Ik weet dus niet hoelang de afzuigkap van het merk pelgrim hier hangt.De laatste dagen maakt dat ding een herrie gelijk een vliegtuig.Wat zou dat kunnen zijn.Is dat ding aan vervanging toe ?
Ziet er wel leuk uit helemaal roestvrij staal.
Ziet er wel leuk uit helemaal roestvrij staal.
@ Nita.
Het zou een kapote waaier kunnen zijn.
Soms scheurd er een lamelletje van de waaier en dan gaat ie idd veel lawaai maken.
Op type nr kan ik wellicht zien of er een kunststof waaier in zit.
groet T
Het zou een kapote waaier kunnen zijn.
Soms scheurd er een lamelletje van de waaier en dan gaat ie idd veel lawaai maken.
Op type nr kan ik wellicht zien of er een kunststof waaier in zit.
groet T
Toolboy waar zit dat ???er zijn geen boekjes of beschrijvingen achtergalatenStaat ook niet op de afzuigkap.
Waarschijnlijk als je het filter er onder weg hebt zie je een sticker met een type nr er op.
groet T
groet T
ga gelijk even kijken
Kan het zijn WA 49 1?????stikker staat er op een rotplaats in bijna niet te lezen
Wa, als begin is zeer goed mogelijk.
De pelgrim cookerhoods kwamen destijs bij de Wp groep vandaan.
Maar met dat nr wat je opgeeft kan ik niets sorry.
groet T
De pelgrim cookerhoods kwamen destijs bij de Wp groep vandaan.
Maar met dat nr wat je opgeeft kan ik niets sorry.
groet T
Heb de stikker er uit getrokken.
Gaanderen Holland
Type niet ingevuld
model WA 49 1
aansl.220v 50 HZ
Totaal verm. 210 W
verl. 2x 40 W
Hier kun je denk ik ook niets mee?
Wat is wijsheid nieuwe???
Gaanderen Holland
Type niet ingevuld
model WA 49 1
aansl.220v 50 HZ
Totaal verm. 210 W
verl. 2x 40 W
Hier kun je denk ik ook niets mee?
Wat is wijsheid nieuwe???
@Nita.
Ik ben tegen nieuw kopen als het nog te repareren is .
Stel dat het de waaier is dan gooi je dat ding op de hoop ,terwijl de waaier maar 14.95 euro kost.
De motor en waaier zitten onder de zwarte afdek kap waar je tegen aan kijkt als het filter rooster weg is .
groet T
Ik ben tegen nieuw kopen als het nog te repareren is .
Stel dat het de waaier is dan gooi je dat ding op de hoop ,terwijl de waaier maar 14.95 euro kost.
De motor en waaier zitten onder de zwarte afdek kap waar je tegen aan kijkt als het filter rooster weg is .
groet T
Ben vrouw met twee linker handen op dat gebied.Zou ik dat desondanks zelf kunnen en waar haal ik zo"n waaier.?
Bedankt vast................gr.........Nita
Bedankt vast................gr.........Nita
@ nita
Pm me maar als je online hulp nodig hebt.
Ik wil hier geen reklame maken dus mail maar naar m`n envelopje.
Mijn gevoel met de gegevens die je verstrekte heb je een bauknecht afzuigkap met het logo pelgrim.
groet T
Pm me maar als je online hulp nodig hebt.
Ik wil hier geen reklame maken dus mail maar naar m`n envelopje.
Mijn gevoel met de gegevens die je verstrekte heb je een bauknecht afzuigkap met het logo pelgrim.
groet T
Oke Toolboy.Doe dat morgen even, Maar bedankt
Gr..............Nita.
Gr..............Nita.
Laatst gewijzigd door Nita op 11 jul 2007 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
hoi
heb telefonisch contact met nordland gehad printer kost 90 euro voorrijkosten 60 euro en 13,94 euro per 10 minuten om hem te maken
plus 50 euro voor monteur en dat was een koopie omdat net me garantie afgelopen was dus je weet wel wat ik gedaan heb he een andere gehaald dit was een probleem na 5 jaar zei ie dus totaal kostte het me rond de 250 euro dus wat geld bijgelegd en een andere gehaald.
gr jet
heb telefonisch contact met nordland gehad printer kost 90 euro voorrijkosten 60 euro en 13,94 euro per 10 minuten om hem te maken
plus 50 euro voor monteur en dat was een koopie omdat net me garantie afgelopen was dus je weet wel wat ik gedaan heb he een andere gehaald dit was een probleem na 5 jaar zei ie dus totaal kostte het me rond de 250 euro dus wat geld bijgelegd en een andere gehaald.
gr jet
Ik geloof je meteen.
Wel een hele vreemde zaak dat er per telefoon wordt verteld dat de print?? kapot is.
Normaal gesproken wordt dat ter plaatse eerst uitgezocht.
groet T
Wel een hele vreemde zaak dat er per telefoon wordt verteld dat de print?? kapot is.
Normaal gesproken wordt dat ter plaatse eerst uitgezocht.
groet T
ja dat vond ik ook maar ze hebben me echt gebeld raak er al aan gewend aan zulke zaken zo heb ik ook last met packard hell computer van 2 jaar oud
gr jet
gr jet