LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onderwerp is vervallen
onderwerp is vervallen
Dit bericht is komen te vervallen; we hebben inmiddels een regeling kunnen treffen met de monteur.
Laatst gewijzigd door 0352 op 20 apr 2011 10:17, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: onderwerp is vervallen
tsja.... weer een ervaring rijker en een illusie armer zullen we maar zeggen? Helaas maak je dit tegenwoordig veel mee in de kleinere gemeenten waar mensen eigenlijk nog iets te goed van vertrouwen zijn.
Ook daar geldt tegenwoordig: eerst een offerte opvragen dan pas laten komen.
Ook daar geldt tegenwoordig: eerst een offerte opvragen dan pas laten komen.
Re: onderwerp is vervallen
Ik vind het een duur slot maar ben van mening dat zo'n slot zeker een keer over de kop moet als de monteur bestaansrecht wil hebben.
Als hij dat slot er voor 27,36 inzet dan zal hij gewoon voorrijden op een euro of 25-40 moeten zetten en een tientje of 6 aan arbeidsloon moeten rekenen.
Even in mijn idee,
Uurtje arbeidsloon 45 + voorrijden 30 + slot 27, 50 + btw ach dan zit je er ook.
En de goede man moet 2 x wat kilometers maken (vise versa) die kosten met zo'n auto ook geen kwartje. De auto, zijn gereedschap moeten allemaal betaald en afgeschreven en het slot wat hij op voorraad heeft is dood geld, dat kost dus ook.
Eerlijker was het geweest om aan electrolux te vragen wat zij rekenen, dan was het slot goedkoper geweest maar arbeidsloon en voorrijden hadden u een hogere rekening opgeleverd.
En als je man alle prijzen zo goed kent, had het slot dan zelf vervangen!.
Rick
Als hij dat slot er voor 27,36 inzet dan zal hij gewoon voorrijden op een euro of 25-40 moeten zetten en een tientje of 6 aan arbeidsloon moeten rekenen.
Even in mijn idee,
Uurtje arbeidsloon 45 + voorrijden 30 + slot 27, 50 + btw ach dan zit je er ook.
En de goede man moet 2 x wat kilometers maken (vise versa) die kosten met zo'n auto ook geen kwartje. De auto, zijn gereedschap moeten allemaal betaald en afgeschreven en het slot wat hij op voorraad heeft is dood geld, dat kost dus ook.
Eerlijker was het geweest om aan electrolux te vragen wat zij rekenen, dan was het slot goedkoper geweest maar arbeidsloon en voorrijden hadden u een hogere rekening opgeleverd.
En als je man alle prijzen zo goed kent, had het slot dan zelf vervangen!.
Rick