| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips Koffiezet Apparaat
Philips Koffiezet Apparaat
Afgelopen 3 jaren maken wij gebruik van een Philips Koffiezet Apparaat we zijn begonnen met HD7740 Grind&Brew apparaat deze gaf al tekens in het display van vocht en condens binnen enkele dagen dus ter reparatie aangeboden en konden onder garantie van BCC een nieuwe uitzoeken dit werd dan de HD7751 wederom een Grind&Brew machine ook deze kreeg dezelfde mankementen en hebben besloten een gehele nieuwe te kopen dit werd dan de HD5407 dat is dan zonder bonen en display maar het water gaat eerst koken en dan pas filteren ook deze deed plotseling helemaal niets meer binnen enkele dagen weer garantie geclaimd bij de winkel in dit geval Mediamarkt vervolgens kregen wij weer een nieuwe van Mediamarkt en die hebben wij neergezet en binnen enkele weken begon hij iets te lekken nadat de dagen verstreken werd de lekkage steeds meer totdat je machine klaarzet voor de volgende dag al het water op de aanrecht lag en op de grond. Wij hebben niets anders dan heel veel ellende gehad met de Koffiezetapparaten van Philips ook nu weer ongeveer 2 à 3 weken geen koffiezet apparaat omdat deze in reparatie staat.
kortom vele malen zonder apparaat gezeten en veel heen en weer gereden om het te wisselen of weg te brengen ter reparatie en begint het weer allemaal 
Uiteraard belt Philips wel maar met de mededeling geduld te hebben maar ze begrijpen niet dat het geduld ook op kan gaan raken na zoveel jaar ellende, ik vroeg aan hen of zij de dag zouden beginnen zonder eerst koffie te hebben gedronken en hierop werd gezegd dat is persoonlijk daar heb ik niets mee te maken aldus deze medewerker en wil hier niet verder mee in discussie gaan terwijl het gewoon een vraag was van mijne zijde..........
Uiteraard belt Philips wel maar met de mededeling geduld te hebben maar ze begrijpen niet dat het geduld ook op kan gaan raken na zoveel jaar ellende, ik vroeg aan hen of zij de dag zouden beginnen zonder eerst koffie te hebben gedronken en hierop werd gezegd dat is persoonlijk daar heb ik niets mee te maken aldus deze medewerker en wil hier niet verder mee in discussie gaan terwijl het gewoon een vraag was van mijne zijde..........
Re: Philips Koffiezet Apparaat
Begrijp dan alleen niet dat u na 3 jaar ellende met een Philips apparaat niet een ander merk hebt geprobeerd. Nu u op reparatie zo lang moet wachten: zonder koffie drinken hoeft toch ook niet. Gewoon "even terug" naar het Melitta filter systeem; zit u in ieder geval niet zonder koffie. Als u de machine, gerepareerd, weer terugkrijgt en er weer problemen komen moeten ze u eigenlijk wel tegemoet komen met een compensatie.