LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] philips saeco
philips saeco
ik heb 7 maanden terug een philips saeco gekocht na 5 maanden ging hij al stuk heb philips toen gebeld ze hebben hem toen op gehaald naar 2 weken kreeg ik hem weer terug wat stuk was hebbeb ze gemaakt maar iets anders hebben ze stuk gemaakt weer gebeld ze hebben hem toen weer op gehaald maar ik krijg hem nu steeds terug en dan hebben ze hem niet gemaakt nu is hij al weer voor de 4de keer terug gestuurt ik blijf maar bellen wil mijn geld terug of een nieuwe seaco maar er woord steeds gezegt dat de montuur dat bepaalt en niet ik vind de serves van philips waarde loos je woord niet netjes te woord gestaan het aperaat kost 900 euro dan verwacht je toch wel dat je naar 4 keer maken een nieuwe krijg of je geld terug hebben nog meer mens last hier van al vast bedank
Re: philips saeco
punt.
In eerste instantie is je leverancier verantwoordelijk om je een deugdelijk product te leveren. Ik zou daar eens beginnen.
In eerste instantie is je leverancier verantwoordelijk om je een deugdelijk product te leveren. Ik zou daar eens beginnen.
Re: philips saeco
Ik ben zo ontzettend blij dat je het kort hebt gehouden.
Voor het zelfde geld had je meer dan één zin geschreven...
Na drie pogingen tot repareren heb je het recht op geld retour of vervanging van het product. Dit moet wel drie maal de zelfde klacht zijn.
-Peer
Voor het zelfde geld had je meer dan één zin geschreven...
Na drie pogingen tot repareren heb je het recht op geld retour of vervanging van het product. Dit moet wel drie maal de zelfde klacht zijn.
-Peer
-