wij hebben de philips seaco exprelia gekocht bij koffiediscounter.
wij hebben al meer gekocht bij meneer coronel de service is al altijd goed als je daar komt om iets te kopen maar owee als je een defect heb dan zijn ze niet thuis
apparaat maandagavond gekocht en dinsdag geïnstalleerd en alles naar wens ingesteld hij maakte altijd al een raar geluid maar gaf gewoon koffie dus dat zal er wel bij horen.
tot we 3 dagen verder waren hij gaf een half bakje koffie wij dachten dat ligt aan de instelling dus weer in het menu en hij gaf weer koffie.
volgende dag weer een half bakje eerst maar thee water gepakt en dan weer koffie tappen en toen kregen we weer een vol bakje. naar dat het weer 2 dagen goed was gegaan kreeg hij helemaal kuren systeem ontluchten zei hij zo gezegt zo gedaan en hij gaf weer een vol bakje.
kort daarna zei hij weer systeem ontluchten ik dacht eerst dat ligt aan het vullen van de waterbak maar dat leekt me al sterk ik dacht daarna het ligt misschien wel aan het waterfilter die er ook uitgehaald en wat denk je het ging weer 2 dagen goed maar dat waren ook de laatste 2 dagen.
want toen gaf hij helemaal de geest en dat gebeurd altijd in het weekend.
dus maandag na het werk bellen met koffie discounter we waren toen precies 2 weken verder na de aankoop.
ik dit verhaal verteld ik kreeg te horen u had gelijk moeten bellen dan was het binnen 7 dagen dan had ik een nieuwe kunnen komen halen.
ik die man verteld dat er zoveel mogelijk is met dit apparaat dat ik dacht dat het aan de instellingen lag maar nee hoor ik kon hem brengen voor reparatie of Philips bellen voor reparatie.
ik Philips gebeld verhaal uit gelegd en die zeggen u moet de winkel bellen en als die een goede service hebben moeten ze hem omruilen voor een nieuwe
ik weer koffiediscounter gebeld die zeggen nee hoor als wij u een nieuwe geven dan krijgen wij het geld van Philips niet terug.
ik weer Philips gebeld dat ik het niet eens ben met reparatie omdat het apparaat binnen 4 dagen kapot was Philips zegt gewoon wij kunnen hem laten reparen.
ik had het geprobeerd maar ik kreeg nergens een nieuwe dus maar een afspraak gemaakt voor de reparatie
dat ding is opgehaald een week erna werd ik gebeld dat hij klaar was de zetgroep was hersteld zeiden ze
dat ding uit de doos op het aanrecht stekker erin en wat denk je de zelfde storing in het display als toen ik hem in de doos deed koffie proberen maar nee hoor nog geen half bakje. gebeld naar e-care in duiven daar kreeg ik te horen hij was dubbel getest en hij deed het daar gewoon.
ik zeg maak dat de kat maar wijs maar niet mij.
dat ding is nooit onder stroom geweest om te testen.
dus weer Philips bellen en de bel kosten die stijgen wel met al die fijne nummers moeten ze ook verbieden die telefoonnummers.
probleem daar weer neer gelegd en gezegd ik wil nu een nieuwe er werd beloofd we bellen u terug.
alleen wordt er nooit terug gebeld.
dus zelf gebeld naar het koste stijgende telefoonnummer van Philips boos geworden en de man aan de telefoon ging er mee naar zijn meerdere en zou terug bellen.
de man belde terug de oplossing van zijn meerdere is nog een keer voor reparatie en ik kon een leen toestel krijgen.
ik heb die man uit zijn droom geholpen van het leentoestel die zou ik de vorige keer ook krijgen maar die was er niet.
ik ben nu heel boos geworden en gezegd ik wil de meerdere spreken nou die krijg je niet aan de telefoon je krijgt alleen maar het doorgeef luik aan de telefoon die alle stront die eigenlijk voor hun meerdere is over hun heen.
ik heb gezegd dat ik dit heel hoog ga opspelen en dat Philips nog niet van mij af is we praten hier over een koffie apparaat van €900,- een niet over €25,-
ik ga dit door geven aan mijn meerdere zei het doorgeef luik en misschien dat je dan wordt gebeld door mijn meerdere ik denk bij me eigen eerst kan het niet en nu misschien wel.
nou Philips wij zijn nog niet klaar met elkaar
groet van een heeeeeeeeel boos €900,- lichter kapot koffie Philips saeco apparaat
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] philips seaco exprelia evo hd8855 na 3 dagen kapot
-
Re: philips seaco exprelia evo hd8855 na 3 dagen kapot
Daarom snap ik uw gedoe met Philips niet, koffiediscounter, daar is hij gekocht en ZIJ zijn uw aanspreekpunt.wij hebben de philips seaco exprelia gekocht bij koffiediscounter.
-
zij stuurde mij door naar Philips ik kon hem naar koffiediscounter brengen voor reparatie of gewoon naar Philips bellen voor pick up and return ik eis een nieuwe als z`n apparaat van €900,- binnen 3 dagen kapot is en als koffiedicounter geen gehoor geef ga ik naar de fabricant maar meneer coronel heeft in ieder geval weer 1 klant minder
De verkoper MOET u hiermee helpen en niet Philips,
u heeft toch garantie.
u heeft toch garantie.
-
de verkoper wilt niet helpen die zegt alleen maar u kunt hem brengen voor reparatie
Verder zou ik me even verdiepen in de consumentenwetgeving. U heeft niet zoveel te eisen, dat koffiezettertje gaan ze eerst repareren.
En wat moet ik met deze link? Wet is er nog niet door, niet van toepassing dus en verwijst verder niet naar dit probleem. Begrijpend lezen is niet echt je ding....