Na ruim 2 jaar verdwijnt de warmte aanduiding op de knop van de Azur 4015 stijkbout van Philips.
Deze bout kostte destijds 200 gulden wat toch een behoorlijke prijs voor een strijkbout genoemd mag worden.
Met klantenservice van Philips gebeld waar ik te horen kreeg, ga maar naar Handyman en koop zelf een nieuwe knop.
Nu zal die knop niet zo duur zijn, maar de oplossing van Philips is toch te zot.
Je mag toch verwachten dat de tekst dermate goed is aangebracht op de regelknop, dat deze er niet afgaat.
Er kan zelfs een gevaarlijke situatie ontstaan, bout te heet ingesteld omdat de aanduiding niet meer leesbaar is.
Ik dacht dat Philips meer service in deze zou geven, helaas het is niet zo.
Waarschijnlijk interesseert het ze ook geen bal, maar ze zijn wel een klant kwijt en niet alleen voor een strijkbout, ze verkopen nog meer producten echter niet meer aan mij.
Blijft de mijns inziens gevaarlijke situatie, die los ikzelf maar op.
U bent gewaarschuwd voor deze landelijke grutter als het op service aankomt.
P.J.M. Schackman
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips strijkbout Azur
Re: Philips strijkbout Azur
U moet ook niet bij Philips zijn maar bij het adres waar u het apparaat heeft aangeschaft! Van hun krijgt u de service, philips is u niets verplicht zou mooi zijn als ze wel iets voor u zouden doen, maar u moet zich richten tot de leverancier!
mvg,
mvg,
Re: Philips strijkbout Azur
lijkt me dat na 2 jaar de garantie verlopen is.. bovendien is volgens het consumentenrecht de handelaar het eerste aanspreekpunt..
Ik zou me gewoon niet druk maken, niet alles in het leven is gratis..
Ik zou me gewoon niet druk maken, niet alles in het leven is gratis..
Re: Philips strijkbout Azur
Misschien kun je het bijtekenen met een pennetje?
Of een zelf iets tekenen en met een plakbandje vastplakken Wees creatief of leef er mee
Of een zelf iets tekenen en met een plakbandje vastplakken Wees creatief of leef er mee