LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips strijkbout Azur

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
P.J.M. Schackman

Philips strijkbout Azur

Ongelezen bericht door P.J.M. Schackman »

Na ruim 2 jaar verdwijnt de warmte aanduiding op de knop van de Azur 4015 stijkbout van Philips.
Deze bout kostte destijds 200 gulden wat toch een behoorlijke prijs voor een strijkbout genoemd mag worden.
Met klantenservice van Philips gebeld waar ik te horen kreeg, ga maar naar Handyman en koop zelf een nieuwe knop.
Nu zal die knop niet zo duur zijn, maar de oplossing van Philips is toch te zot.
Je mag toch verwachten dat de tekst dermate goed is aangebracht op de regelknop, dat deze er niet afgaat.
Er kan zelfs een gevaarlijke situatie ontstaan, bout te heet ingesteld omdat de aanduiding niet meer leesbaar is.
Ik dacht dat Philips meer service in deze zou geven, helaas het is niet zo.
Waarschijnlijk interesseert het ze ook geen bal, maar ze zijn wel een klant kwijt en niet alleen voor een strijkbout, ze verkopen nog meer producten echter niet meer aan mij.
Blijft de mijns inziens gevaarlijke situatie, die los ikzelf maar op.
U bent gewaarschuwd voor deze landelijke grutter als het op service aankomt.
P.J.M. Schackman

Gast

Re: Philips strijkbout Azur

Ongelezen bericht door Gast »

wat kan jij zeuren over een knoppie zeg

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

heb je geen stift ofzo?

PieterP

Ongelezen bericht door PieterP »

U moet ook niet bij Philips zijn maar bij het adres waar u het apparaat heeft aangeschaft! Van hun krijgt u de service, philips is u niets verplicht zou mooi zijn als ze wel iets voor u zouden doen, maar u moet zich richten tot de leverancier!

mvg,

Clarina

Ongelezen bericht door Clarina »

lijkt me dat na 2 jaar de garantie verlopen is.. bovendien is volgens het consumentenrecht de handelaar het eerste aanspreekpunt..
Ik zou me gewoon niet druk maken, niet alles in het leven is gratis.. :shock:

Tacna

Ongelezen bericht door Tacna »

Misschien kun je het bijtekenen met een pennetje? 8)

Of een zelf iets tekenen en met een plakbandje vastplakken Wees creatief of leef er mee :lol:

Gesloten