LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips Wake Up Light HF3485: knoppen werken niet meer

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
rensl

Philips Wake Up Light HF3485: knoppen werken niet meer

Ongelezen bericht door rensl »

Beste,

Na 2 jaar en 8 maanden, dus 8 maanden buiten de garantie, is mijn Philips Wake Up Light HF3485 niet meer bruikbaar. De knoppen reageren niet meer en daardoor is zowel de wekker als lamp functionaliteit niet meer beschikbaar. Een reset d.m.v. het loskoppelen van het stroomnet verhelpt dit helaas niet.
Na een zoektocht op het internet blijkt dat meerdere mensen hier last van hebben, geen onbekend probleem dus.

De klantenservice van Philips kan enkel een kortingsbon van 20% uit de Philips Store aanbieden, wat ik na telefonisch contact heb afgewezen. Een product uit deze store met 20% korting is immers duurder dan hetzelfde product uit een reguliere (web)shop. Ik heb hier meerdere malen contact met de klantenservice van Philips over gehad maar geen enkele keer blijken zij een passende oplossing te bieden en blijven bij de 20% kortingsbon.

Het meest vervelende vind ik om terug te lezen dat er schijnbaar andere klanten van Philips, met een defecte HF3485, buiten de garantie termijn van 24 maanden wel een vervangend model hebben ontvangen.

Schijnbaar maakt Philips onderscheid in de garantie bepalingen of klanten. Ik had van Philips een andere reactie verwacht, helemaal omdat dit een bekend probleem is. Daarnaast is het een huishoudelijk apparaat is wat enkel op een nachtkastje is geplaatst en geen mechanische onderdelen bevat zoals bijvoorbeeld een scheerapparaat.

Met vriendelijke groet,

Rens

mika21

Re: Philips Wake Up Light HF3485: knoppen werken niet meer

Ongelezen bericht door mika21 »

Ik zou zeggen: verzamel al de andere klachten met oplossingen en mail dit (niet telefonisch).

rensl

Ongelezen bericht door rensl »

Beste,

Na een derde contactmoment met de Philips klantenservice is mij een vervangend model (HF3500) aangeboden en heb deze inmiddels kosteloos ontvangen.
Schijnbaar was het tot heden bij Philips niet bekend dat er meerdere problemen zijn geweest met de knoppen op het HF3485 model.

Met vriendelijke groet,

Rens

mika21

Ongelezen bericht door mika21 »

Zo zie je maar.

encore

Ongelezen bericht door encore »

Wel jammer dat je nu geen excuus meer hebt om lang te blijven liggen in bed... :mrgreen:

Gesloten