LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips waterkoker lekt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
mamarij

Philips waterkoker lekt

Ongelezen bericht door mamarij »

Sinds januari 2010 zijn wij in het bezit van aan Philips waterkoker HD4685/90.
Enige tijd geleden ontdekte ik dat hij behoorlijk lekte. De waterkoker was een cadeau, dus ik was niet in het bezit van het bonnetje. Ik heb Philips gemaild en aangegeven, dat ik niet in aanmerking kwam voor garantie, maar dat ik het vreemd vond dat de waterkokers niet werden teruggeroepen. Er staan n.l. veel van deze klachten op internet. In eerste instantie werd er niet door Philips gereageerd, maar toen ik in een 2e mail aangaf Radar te informeren werd ik meteen teruggebeld.
Ik kon een nieuwe waterkoker met 20% korting kopen, maar ze vonden het niet nodig verdere actie te ondernemen. Ik vind dit raar, omdat m.i. er gevaarlijke situaties kunnen ontstaan als je de onderplaat schoonmaakt met de stekker in het stopcontact. Dit kan gebeuren omdat je in eerste instantie niet doorhebt dat het apparaat lekt.

PhilipsCare_NL

Re: Philips waterkoker lekt

Ongelezen bericht door PhilipsCare_NL »

Wij vinden het zeer vervelend om te lezen dat de TS hinder ondervindt van zijn/haar Philips product.

Wij hebben een PB naar de klant gestuurd met het verzoek om contact op te nemen met Philips Webcare. We hopen de TS spoedig te woord te kunnen staan.

mamarij

Ongelezen bericht door mamarij »

Nadat wij Philips hadden gebeld, zoals ze in hun reactie voorstelden, gaven ze aan niets voor ons te kunnen doen, want de garantieperiode was voorbij. Daar ging het ons dus helemaal niet om. We vonden het product gevaarlijk! We zouden vrijdag worden teruggebeld door een andere afdeling, maar ook dat is dus niet gebeurd.

zusjej21

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Het zou verboden moeten worden :D

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Volgens mij kunt u ook een klacht indienen bij de Voedsel- en Waren autoriteit indien u van mening bent dat het product onveilig is.

a_van_meggelen

Ongelezen bericht door a_van_meggelen »

Ik heb het zelfde probleem met diezelfde waterkoker, de garantie is inderdaad verstreken, maar dan hadden ze het wel op de doos mogen zetten "na garantie periode, niet meer gebruiken", heeft een tijd geduurd tot ik er achter kwam dat het van de waterkoker kwam, met mijn rvs aanrecht werkelijk levensgevaarlijk, een ander probleem is de roest doorslag van de schroefjes aan de onderzijde, allemaal puntjes op mijn roestvrijstalen keukenblad, zeer moeilijk te verwijderen, tevens andere electronische apparaten die met alle risico's van dien in het water gestaan hebben, allemaal geen success.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Het hoort uiteraard niet dat een apparaat lekt maar als je ergens "wateroverlast" krijgt zoek je mi toch wel uit waar het vandaan komt.
met mijn rvs aanrecht werkelijk levensgevaarlijk
Dat valt dan wel weer mee, die aardlekschakelaar zit er niet voor niets.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

Als die aanwezig is teminste.
Rvs aanrecht, wie heeft dat nog? dus dan denk ik: een oud huisje.

bprosman

Ze zijn al verplicht sinds 1975 , dus dat moet dan wel HEEL oud zijn.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

ik ken genoeg huurhuisjes waar hij niet inzit...

bprosman

De kans dat je EN een huurhuisje hebt zonder aardlek EN een RVS aanrechtblad EN een defecte/lekkende waterkoker treft... ik zou zeggen, koop een staatslot, daar is de winkans hoger.

Gesloten