Geacht forum,
Ik wil een warme douche geven aan de service dienst van Princess in Middelharnis.
Met kerstmis 2003 hebben wij als kado een Princess Broodmachine gekregen.
Na ca. 5 maanden kwam er een smerige plek aan de binnenzijde van het deksel. Vermoedelijk een slechte aanhechting coating.
Na een e-mail verzonden te hebben aan de servicedienst, werd er na 2 dagen, zonder opvraag van aankoopbon, een nieuw deksel afgeleverd.
Begin oktober 2004 was de machine plotseling geheel uitgevallen. Geen enkel teken van leven er meer in te krijgen, en ook geen enkel gebakken brood er meer uit te krijgen.
Na de servicedienst een e-mail met de klacht gezonden te hebben, moesten wij direct de defecte machine, kostenloos, naar hen opsturen.
Inclusief een begeleidend schrijven.
Na 2 weken werd er, zonder verdere navraag of misschien opmerkingen van b.v. verkeerd gebruik, een geheel nieuwe machine afgeleverd.
Dit is nu een echte SERVICEDIENST.
Kijk, dat vinden wij nu eens een merk, dat zijn toezegging van garantie ook nakomt.
Zeker een warme douche waard.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Princess Broodmachine
Re: Princess Broodmachine
Ik ben het helemaal met u eens, de service van princess is toppie. Alleen aan de kwaliteit van de producten begin ik nu wel een beetje te twijfelen. Ben inmiddels (na 1,5 jaar) bezig aan mijn derde machine. Nummer 1 wou niet meer bakken, en nummer 2 deed helemaal nix meer. Tussendoor ook nog 2 nieuwe bakjes gehad omdat die zo snel sleten. Als deze het opgeeft koop ik denk ik toch maar een ander merk ....