LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] princess koffiezetapparaat Kijkshop
princess koffiezetapparaat Kijkshop
ik heb 6 maart een koffiezetapparaat van Princess bij Kijkshop in Zwijndrecht gekocht. Is al voor de 2e keer ter reparatie aangeboden, 1e keer 6 weken kwijt en nu al weer 4 weken en de manier waarop je daar te woord wordt gestaan door zo´n arrogante verkoper, gewoon niet normaal. Waar kan ik over die Kijkshop en dat koffiezetapparaat nou eens een klacht indienen.
Re: princess koffiezetapparaat Kijkshop
Bij kijkshop hebben ze helemaal geen verkoper toch.
haha
Jawel baliemedewerkers toch?
Kijkshop zou ik zoiets ook niet kopen.....de naam zegt het al....kijken...maar dan weer doorlopen!
Jawel baliemedewerkers toch?
Kijkshop zou ik zoiets ook niet kopen.....de naam zegt het al....kijken...maar dan weer doorlopen!
en die baliewerker heeft geen manieren, maar ik heb al een klacht ingediend bij Princess zelf.
je lijkt echt wel dom he als je koffiezetter niet na 4 weken terug is had je terug moeten gaan naar de kijkshop had je zo een niuwe kunnen krijgen is je eigen schuld
Klacht over medewerker indienen bij de Directie van Kijkshop, dit helpt echt krijg je in ieder geval alle excuses, plus mogelijk een klein cadeautje als goedmakertje. Ze redeneren terecht dat de medewerker er is voor de klant en niet andersom.
Teddie, toch geen Princess 2151 automaat hoop ik... Anders veel sterkte.