Ca. 3 weken geleden stopte de Miele wasmachine (5 jaar oud)van mijn ouders ermee. Ze hebben een bedrijf gebeld en 2 werknemers kwamen kijken naar de machine. De printplaat was volgens hun stuk.
Ze hebben de machine meegenomen en nu ca. 3 weken en vele telefoontjes verder kregen mijn ouders vandaag te horen dat de printplaat eindelijk binnen was!? maar dat ook de motor het niet meer deed (door de printplaat) en dat ze waarschijnlijk wel aan een nieuwe machine raken.
Heeft hier iemand verstand van printplaten die stuk zijn en dat het bestellen van deze plaat zo lang moet duren?
Alvast bedankt voor reacties.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Printplaat Miele wasmachine
Re: Printplaat Miele wasmachine
Hij heeft er wel verstand van :
http://members.home.nl/peter.stuart/miele/nl/W700.html
Dit gaat over het algemeen wel over de wat oudere modellen, maar misschien kent hij ook de nieuwe.
http://members.home.nl/peter.stuart/miele/nl/W700.html
Dit gaat over het algemeen wel over de wat oudere modellen, maar misschien kent hij ook de nieuwe.
Dank je wel
Vind het eigelijk vreemd dat ze de hele wasmachine me enemen. zoiets word normaal aan huis gerepareerd. Beste kan je gewoon miele zelf laten komen, al is dat nu wat te laat.
Voor het zelfde geld hebben de monteurs de machine zelf verder gesloopt,
en proberen dat nu te verhalen op TS door te zeggen dat ... ook stuk is.
Zelf gezien met garanti gevalletje. elke keer dat het gerepareerd werd werd het alleen maar slchter en kwamer er meer en meer schades.
Zelf gezien met garanti gevalletje. elke keer dat het gerepareerd werd werd het alleen maar slchter en kwamer er meer en meer schades.
Vanmorgen heeft mijn vader weer gebeld en gezegd dat ze de wasmachine volgende week terug moeten brengen, stuk of niet, we wachten af maar ik ben bang dat de machine inderdaad gesloopt is oidsadfly schreef:Vind het eigelijk vreemd dat ze de hele wasmachine me enemen. zoiets word normaal aan huis gerepareerd. Beste kan je gewoon miele zelf laten komen, al is dat nu wat te laat.
2 mensen sturen is meestal zwaar sjouw werk en meenemen....
normaal is 1 monteur met goed gereedschap voldoende.
bij gevonden defect is printplaat niet in 3 weken maar 3 dagen mits er een weekend tussen zit meestal al leverbaar....
Ik vermoed dat het rommelaars zijn die ophalen en andere laten sleutelen.
Noem eens deze firma en vermoedelijk zijn het bekende op dit forum en dat is meestal geen goed teken...
Miele en diverse andere merken hebben eigen monteurs die met originele delen wel herstellen wat nodig is en hebben geen verkopers achter hun staan.
Ik vermoed dat ze een nieuwe willen verkopen en totaal niets van reparatie weten.
Meestal dumpen ze de gebruikte ingeruilde bij handelaren die voor veel geld de 2e hands Miele meestal op marktplaats weer verkopen.
normaal is 1 monteur met goed gereedschap voldoende.
bij gevonden defect is printplaat niet in 3 weken maar 3 dagen mits er een weekend tussen zit meestal al leverbaar....
Ik vermoed dat het rommelaars zijn die ophalen en andere laten sleutelen.
Noem eens deze firma en vermoedelijk zijn het bekende op dit forum en dat is meestal geen goed teken...
Miele en diverse andere merken hebben eigen monteurs die met originele delen wel herstellen wat nodig is en hebben geen verkopers achter hun staan.
Ik vermoed dat ze een nieuwe willen verkopen en totaal niets van reparatie weten.
Meestal dumpen ze de gebruikte ingeruilde bij handelaren die voor veel geld de 2e hands Miele meestal op marktplaats weer verkopen.
De wasmachine is toch niet toevallig naar bv CE-Repair gegaan ????