LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met Fa Fabro in Middelburg

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
a.j.j.brokken

problemen met Fa Fabro in Middelburg

Ongelezen bericht door a.j.j.brokken »

Bij de Firma Fabro (Radio/TV)adres Domburgs Schuitvlot te Middelburg kocht ik op 3 okt een Philips Breedbeeld tv. type 28 PW 9527 prijs 1400,00 euro.Na 3 weken reeds problemen tv.Firma vroeg toestel terug te brengen, 2e toestel was beschadigd(barst in casco)vuil.Gevraagd om nieuw toestel(waar we recht op hebben) weer firma gebeld,kregen dus 3e toestel wat na 1 week weer precies dezelfde klacht heeft als eerste.Mijn vertrouwen is weg en heb het vermoeden dat we w.s. weer het eerste(defekte)toestel terug hebben gekregen ,door precies dezelfde klacht.Dus nu zouden we in 2 mnd 4 toestellen hebben gehad Ik wil nu van de Firma Fabro af,omdat dit allemaal wel heel toevallig is.Heb jullie hierover al telefonisch ingelicht 25 nov .Hoe kom ik hier vanaf Kunnen jullie iets voor mij betekenen Kan ik mijn geld terug eisen?Deze zaak ruikt "niet fris""!! Ik ben evt. ook telefonisch bereikbaar onder no 0113-343644. Met vriendelijke groeten van een trouwe kijker van jullie programma.

A.J.J.Brokken Kaaistraat 14,4401 CH Yerseke(prov.Zld)

C.A.v.d.Sloot

Re: problemen met Fa Fabro in Middelburg

Ongelezen bericht door C.A.v.d.Sloot »

klachten niet vermeld, er is een software probleem bekend met als klacht start niet op vanuit de standby.
is in het dealer service menu in te stellen (kan thuis gebeuren).

I. V.D. SCHAAF

Re: problemen met Fa Fabro in Middelburg

Ongelezen bericht door I. V.D. SCHAAF »

er schijnt nog zo'n gebakkenluchtbureau te zijn in Middelburg. Weliswaar op het gebied van reintegratie en outplacement, maar toch. Wellicht zijn ze familie van elkaar of van die figuren van LEGIO ?

Het zou interessant zijn om dat eens uit te zoeken. Dat gebakken luchtbureau te Middelburg wordt ook slapend rijk van de bakken subsidies die ze ontvangen door arbeidsongeschikten te "plaatsen".

Een kind begrijpt dat deze plaatsingen NIET de verdienste is van het gebakken luchtbureau, maar van de werkzoekende & de werkgever. Het is dan ook onbegrijpelijk dat de overheid nog steeds doorgaat met subsidieverstrekking aan dit soort oplichters.

Gesloten