LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reparatie wasmachine
Reparatie wasmachine
Mijn oma van 86 jaar heeft een indesit wasmachine. De machine was al een aantal keer stuk geweest maar omdat er nog garantie is deze kosteloos gemaakt. Toen de wasmachine vorige week weer stuk was ging zij ervan uit dat de garantie voorbij was. Ze heeft hierop een reperateur uit de krant gebeld. De man kwam langs en volgens hem lag het aan de deurrelais, tegen een vergoeding van 95 euro voor het relais en 15 euro voor het inzetten kon hij dit verhelpen. Mijn oma heeft 110 euro betaald en de machine is (volgens hem) gemaakt. De volgende dag belde mijn oma mij en vertelde dat de machine het nog niet deed. Ik heb de man opgebeld en gevraagd, wat nu. Volgens de man bediende mijn oma de machine niet goed. Ik dat uitzoeken en hem terug bellen. Ik heb op internet gekeken en daar bleek dat de machine die mijn oma heeft vaker dit probleem veroorzaakt en het is geen kwestie van een deurrelais. Toen ook nog bleek dat de garantie helemaal nog niet verstreken was heb ik indesit gebeld, die is langs geweest en die heeft de machine gerepareerd, het was dus niet de deurrelais. Mijn vraag is, kan ik hier iets mee tegenover de reperateur, hij heeft tenslotte iets gemaakt dat niet stuk was. Wie weet hierop een antwoord. Ik kan het niet vinden op het internet.
Re: Reparatie wasmachine
Heeft U een rekening waar op staat wat hij precies gedaan
heeft.Zo ja dan geld terugvragen.Bovendien kost een relair
voor de deur hooguit €35.bij een onderdelenshop dus is het
nog oplichting ook.
heeft.Zo ja dan geld terugvragen.Bovendien kost een relair
voor de deur hooguit €35.bij een onderdelenshop dus is het
nog oplichting ook.
Dat is het probleem, de man heeft geen bon achtergelaten en mijn oma was niet bij te tijd genoeg om erom te vragen. Ik heb hem inmiddels een mail gestuurd en het enige wat ik als antwoord krijg is, u zou mij bellen. Hij is vanavond om 17.00 uur terug dus dan ga ik hem bellen. Ik had inderdaad ook al gelezen dat zo een relais helemaal niet zo duur is als waarvoor hij het verkocht heeft. Ik wil hem niet gelijk tegen de haren instrijken, juist omdat we geen bon hebben. Als hij vanavond niet bereid is iets doet om mijn oma tegemoet te komen denk ik dat ik hem maar om een iig een bon vraag.
Natuurlijk jammer dat je geen bon heb.
Die krijg je ook niet meer,je heb dus geen poot
om op te staan.Werk zelf ook wel eens
zwart maar ik beduvel de mensen niet.
Die krijg je ook niet meer,je heb dus geen poot
om op te staan.Werk zelf ook wel eens
zwart maar ik beduvel de mensen niet.
Ik ga hem zo bellen en ik hoop dat hij de bon nog wil geven. Vreselijk dat die man een vrouw 86 jaar oplicht.
ik heb de man van witgoedservice Almere inmiddels gesproken. De man blijft erbij dat het probleem aan de deurrelair lag. Ik heb de man verteld dat als hij erbij blijft deze discussie onnodig was. Ik heb de man gevraagd of hij zo vriendelijk wou zijn om dan de bon langs te brengen. De man zei, dat is prima als u ook de btw betaald. Ik zei maar meneer die rekening was in totaal 110 euro en u verteld mij dat er dus nog geen btw over is betaald? Hij gaf toe dat hij zwart werkte en dat hij flink wou verdienen. Op zo een moment ben je uitgesproken en ik heb het gesprek beeindigd.