Graag zou ik even uwmening willen horen over het volgende. Ik heb drie maanden geleden een keuken bij Brugman keukens gekocht met daarin oa een whirlpool oven/magnetron combinatie. Deze is echter inmiddels al weer twee weken stuk en ik zit dus zonder oven. Ik heb Brugman en Whirlpool hierover gecontacteerd. Brugman zegt niets voor mij te kunnen betekenen (terwijl ik de apparatuur bij hen heb gekocht?). Whirlpool heeft netjes een monteur langs gestuurd, die aangaf het niet te kunnen repareren. Nu dien ik zeer waarschijnlijk tussen de 6 en 12 weken te wachten, totdat zij de elektronica kunnen vervangen of tegen die tijd wel een vervangend exemplaar ter beschikking hebben....
Persoonlijk vind ik dit bijzonder lang om zonder oven te zitten en ben ik eigenlijk van mening dat ik recht heb op een vervangend exemplaar. Ik vind 2 weken wachttijd zelf redelijk, maar zijn jullie van mening dat zij mij eventueel 3 maanden kunnen laten wachten?
Hartelijk dank voor uw reactie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reparatieservice Whirlpool
Re: Reparatieservice Whirlpool
@coen85
Is niet zo moeilijk .De verkopende partij is verantwoordelijk.
Brugman keukens in uw geval.
T
Is niet zo moeilijk .De verkopende partij is verantwoordelijk.
Brugman keukens in uw geval.
T