LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ruilen of Geld Terug

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Meoli

Ruilen of Geld Terug

Ongelezen bericht door Meoli »

Hallo Allemaal ik heb paar maand geleden een Bed Gekocht bij LEENBAKKER en deze was niet in voorraad moest besteld worden. en op de RECLAME`s van leenbakker staat dat ze allemaal in voorraad hadden Nee dus Toevallig die BED wat ik wou kopen was niet in voorraad Moest besteld worden. dat kan ik zei bestel maar en ik heb €50,- vooruit betaald en de Lever tijd was binnen 2 tot 3 dagen en ik zei het mag ook wel binnen een WEEK als ik maar binnen week binnen hebt is goed en de Personeel zei dat is helemaal mooi dan hebt u zeker binnen een week. als het binnen is BELLEN wij jou wel EVEN ik zei is goed je kan mij Thuis of werk Bereiken heb beide nummers gegeven.
Hier gaat het 1. week vorbij niets gehoord ik zei bel maandag wel even ik bel maandag op ik vertel het verhaal. die personeel zegt die persoon heeft vandaag vrij bel morgen maar. ok is goed dag later weer bellen weer een andere persoon. en die zegt ik zal even kijken wie jou geholpen heeft weg is die hoorn neer niets gehoord. en bel weer op direkt gebeld. weer een andere persoon. heel verhaal vertellen 3de keer al en deze zei tegen mij o zegt ze die jong weet niets van is een STAGEER. en ik zal kijken of ik iets kan doen. ik zeg ok ik wacht wel even aan de lijn. 25 min aan de lijn GEEN HOND te horen ik bel weer op weer niemand in gesprek. ***********. wat een vervelend WINKEL ik was echt kwaad niet meer terug gebeld. ik ben heen gegaan naar de *** winkel LEENBAKKER heet deze Winkel. ik stap naar binnen toe met mijn Bestel formulier. Kwam er een persoon bij mij keek even hier en daar en daarna kwam er weer een Meisje en zij gaat ook achteraan. niemand weet wie hier wat doet en wat ze zoeken. ik zei ik moet deze persoon hebben wat hier op staat. o die is net weg en ik zei wie kan mij dan helpen. en er kwam een ouder dame en zegt kom meneer wij gaan even kijken. nou daar gaat het verhaal weer. ik heb geen zin meer om ieder persoon zelfde te herhalen. ik kom GEWOON mijn BED Halen. ik ben Dagen en uren BEZIG met jullie. Wanneer is het binnen die wil ik graag weten. o zegt de vrouw tegen mij als het goed is komt Vrijdag nieuwe Vracht binnen, daar moet het zijn. ik zei die hadden jullie vorig keer ook gezegd BEl dan naar die zaak of ze opgestuurd hebben. Heeft geen zin komt Sowieso vrijdag dan bellen wij jou wel op . ok ben woedend weggegaan vrijdag geen gehoor. zaterdag ben ik weer heen geweest. weer andere soort personeel en hier weet niemand wat. ik zegt ik kom mijn BED halen ok zeggen ze weg is die personeel weer 20 min. ook niets wie moet ik dan godsnaam zijn en er kwam weer een personeel. wat is het aan de hand. ik zei o Jeeeeeeeeee..... weer zelfde verhaal. ik zei ik heb geen zin meer in ik heb meer dan 10 personeel gesproken niemand wijs mij de weg. en deze jonge zegt meneer zegt hij als u Dinsdag komt dan heb jij de MANAGER te pakken. is goed weer paar dagen later dinsdag na het werk weer heen Naar de vervelend Winkel LEENBAKKER weer het zelfde. ik wil mijn bed Hebben die ik 2 week geleden besteld had en die is nog steeds niet binnen. wanneer en welk dag wie moet mij dat vertellen. aanstaande vrijdag komt het dat hebben ze verteld ik zeg ok ik hou nog paar dagen vol ik hou mij steeds in en ze hebben alles genoteerd ze bellen mij op. Nou daar komt het weer vrijdag avond Is EINDELIJK Mijn Bed binnen. ze bellen op ik ging naar het werk heen om op te Halen ik haal het op kwam thuis zat mooi ingepakt en wou uit elkaar halen Ja hoor bij de HOOFD GEDEELDTE van de BED EEN Grote DIK KRASSEN en ook diep er in diegene die deze ingepakt heeft Is zeker BLIND. en ik bel de zaak op was makkelijk te bellen ik wist het NUMMER direkt AL. ik kreeg een personeel aan de lijn en ik zei ik ben 30 min geleden bij julie Het BED OPGEHAALD en zit krassen aan kan ik deze inleveren en wil graag ander hoofdsteun. ik ben gelijk terug gegaan en 2 personeel mensen hebben het gezien. o zeggen ze dit is niet goed maar het is geen probleem wij sturen het op en jij krijgt een andere. als ik morgen bestel heb jij binnen 2 tot 3 dagen nou zeg ik als het maar niet zelfde gaat als deze BED moest 3 week wachten. en nu weer hetzelfde. nee hoor ze sturen het zo op. en die een persoon zegt als het goed is hebben wij hier wel er een staan. die ging kijken en haalde er een op maar deze MENSEN zijn BLIND bij die andere zat ook een KRAS maar ze zien het niet. ik zei deze neem ik ook niet mee ziet ook krassen oh zegt die eene een beetje kras maakt niet uit. ik zegt Voor mij wel ik wil een andere of het geld terug. nee zeggen ze GEld krijg je niet terug maar wij bestellen wel ik zegt is goed. maar ik vroeg waarom kreeg ik mijn geld niet terug dan. ja zeggen ze U heb het Orginele Pakket geopent daarom. ik zegt hoe kan ik dan anders zien dan of die goed is of krasjes aan ziet. is toch Belachelijk. ja zo zijn de REGELS zeggen ze. Nou ik zeg bestel maar echtwaar ik heb hier ook 3 week moeten wachten. hadden ze nog steeds niet binnen. En ik was Kwaad bel de HOOFD kantoor op Heel verhaal vertellen. o zegt iemand op kantoor tuurlijk krijg je geld terug ik zei ze geven het niet omdat ik het orgineel pakket hebt geopent. en ze zegt tegen mij ik bel ze wel op en daarna hoor je het van mij. 30 min later kreeg ik telefoon van de zaak waar ik het gekocht hebt. en ik had MANAGER aan de lijn weer het verhaal vertellen. Meneer zegt die wij kunnen je Geld niet Geven en waarom heb jij de hoofd kantoor gebeld ik heb gezegd dat jullie mijn geld niet terug willen geven en dat ik ieder keer gewoon moeten wachten voor de bestelling ENZ. Hij was kwaad op mij en ik zegt jij moet mij niet kwaad zij maar op jou Personeel moet je ZIJN en ze Moeten Goed opgeleid zijn. en ik zegt ik wil het niet meer ik moet mijn geld terug hebben of een nieuwe BED. wouden ze ook niet geven en ze hadden niet in voorraad. moest ook besteld worden ik zeg tegen de Hoofd kantoor Laat mij maar in ander FILIAAL gaan halen en wil ook wel 40 km heen rijden maak mij niet uit het is beter dsan wachten. en ze namen weer kontact met die filiaal en ze wouden ook naar ander filiaal bellen of ze daar voorraad hebben. weer 30 min later belt iemand mij op en ze zegt meneer wij hebben opdrachten van de hoofd kantoor en wij hebben ook ander filiaal gebeld. en daar kun jij ander Hoofd steun gaan halen. ik zegt als ik daar heen gaat wil ik alleen maar naar vragen en het moet daar ook klaar liggen. ik wil niet meer zelfde verhaal en wachten. ik moet ieder keer naar het werk achter jullie aan.
JULLIE ZIJN waardeloos Personeel En de FILIAAL LEENBAKKER HELEMAAL. ik ga morgen wel halen. en dag later ging ik 20 km heengereden om op te halen. en daar het weer het zelfde verhaal ik zei als het goed is ligt hier EEN HOOFDSTEUN voor mij LIGGEN ja hoor weer 4 persoon achter een Hoofdsteun. ik zweer het ik was daar 50 min. en laatste moment bellen ze weer naar die vorige filiaal en hoedan ook kwamen ze met Het EINDELIJK Met de HOOFDTEUN. heeft mij totaal 10 Week Gekost. LEENBAKKER ...... LEENBAKKER............LEENBAKKER Slechtste WINKEL ter NEDERLAND. en ik maak Nog veel Meer mensen Wakker en ik zet ze Op zwarte Lijst. [/b]

Gast

Re: Ruilen of Geld Terug

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een lap tekst! :shock:

Maak het verhaal eens wat korter!, dat leest een stuk makkelijker!, :wink:

Hopelijk komt alles snel in orde!, irritatie om een bed is ook niet alles!,

Je moet er wel op slapen!, :wink:

tja

Ongelezen bericht door tja »

Zoveel leed om een bed van 100 euro :lol:

Gast

En al die heisa om een hoofdsteun ???Het is toch wat. Er zijn wel erger dingen in het leven.Maar misschien slaapt het bed wel zo heerlijk,dat die hoofdsteun wel kon wachten.Uit eindelijk heeft u die hoofdsteun nu toch??En alle comotie is vergeten vanwege het heerlijke bed!!!!

Gast

Hij reageert niet meer zal wel slapen :lol:

Gast

Blijkbaar wil iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten , maar goed, dan moet het produkt nog steeds wel in orde zijn. Leenbakker streeft zijn concurrenten niet voor niets voorbij en is door de jaren heen in een snel tempo gegroeid . Dat kan vandaag de dag niet meer zonder daarbij een goede sevice te verlenen. Dan nog kan het altijd wel ergens een keertje fout gaan. Ik zou zeggen; relax , oogjes dicht en snaveltje toe, slaap lekker!!!

Gast

Misschien dat hij beter eerst eens Nederlands kan gaan leren en vervolgens zijn verhaal nogmaals kan doen.
Ik begrijp er nu namelijk geen hout van.... :?

Gesloten