LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SamSung SN629 EPNSQ of de Hotpoint-Ariston quadrio 4D B/HA

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
laibo

SamSung SN629 EPNSQ of de Hotpoint-Ariston quadrio 4D B/HA

Ongelezen bericht door laibo »

Zoals de naam al zegt twijfelen wij tussen deze 2 vrijstaande koelkasten.
Afgezien van een inhoudsverschil van 100 liter heeft de SamSung een koelwatertank erin zitten.
Daarentegen heeft de Ariston een dubbele deur en treklades voor de vriezer.

Beide hebben voor en nadelen ten op zichte van elkaar.

Kent iemand deze 2 koelkasten en wat zou jullie voorkeur hebben?

Voor de duidelijkheid nog:
SamSung SN629 EPNSQ http://www.samsung.com/nl/consumer/deta ... 9EPNSQ/XEN

Hotpoint-Ariston quadrio 4D B/HA
http://www.hotpoint-ariston.nl/ha/produ ... ncasso.pdf

double d

Re: SamSung SN629 EPNSQ of de Hotpoint-Ariston quadrio 4D B/HA

Ongelezen bericht door double d »

De keuze is simpel. Wie wil er nu een koelkast uit Korea? het is gefabriceerd onder omstandigheden die wij in Europa al lang niet meer tolereren. Hier knokken we voor een veilige en gezonde werkomgeving, vervolgens laten we het spul elders fabriceren. De paar tientjes die je ermee bespaart, betaal je weer terug in de vorm van WW premie door de werkloosheid die het hier met zich meebrengt. Voor Chinees spul geldt dit in nog sterkere mate. Koop liever kwalitatief hoogwaardige producten die hier gefabriceerd worden, beter voor het milieu en uiteindelijk ook voor je eigen portemonnee.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Samsung laat diverse producten in Europa maken!

Verder hebben ze goed opgeleide monteurs van de importeur en omdat ze iets andere techniek gebruiken liever een deze dan een winkel monteur die alle merken doet....

De mobiele telefoons van oude vroeger goede merken als Philips en Sony liggen vaak in aanbieding en Samsung is nu 2e merk ter wereld en sommige landen nr 1.

Weet U hoeveel fabrieken aan Ariston leveren?
Telkens een ander product en je weet niet waar je soms de onderdelen moet zoeken want het is vaak een puinhoop.
Ik moet aan de gebruikte onderdelen de echte fabriek eerst zoeken en bestellen van onderdelen kost veel extra tijd!

Dit soort reparaties zie ik liever naar een andere gaan want Ariston is geen merk maar verkoper van overal ingekochte producten, wel goede maar het zoeken waar dit nu weer vandaan kwam is een ramp!

Dus goede producten maar wie maakte ze ooit?

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ariston is van de Merloni groep de grootste producent van europa.
Groet T

davincie

Ongelezen bericht door davincie »

hmmz zelf heb ik ook de ariston op het oog, echter....
waar deze te verkrijgen is al een opgave op zich. via internet is hij te bestellen, echter ik zou hem eerst graag zien, zonder er eerst 200 kilometers voor te hoeven rijden...
Dus arriston aangeschreven waar kan ik dit artikel in mijn omgeving aanschouwen ?
Ik krijg 4 bedrijven doorgemaild, en alle 4 hebben ze hem niet.. dat is nog eens service... ik hoop dat de koelkast beter is als de service.
Na gemaild te hebben naar arriston dat de leveranciers vragen hoe ik aan de folder kom omdat zij die nog niet hebben, laat staan dat ze de produkten hebben blijft het angstvallig stil...
wie weet waar ik de Koelkasten en vriezers Quadrio 4D B/HA live kan aanschouwen in Noord Holland ?

laibo

Ongelezen bericht door laibo »

Zelf heb ik hem destijds al bij de MediaMarkt in Almere gezien, ga er vanuit dat Amsterdam hem dan ook zal hebben!

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Gaarne wil ik nog even melden dat ariston(merloni)Ariston/blue air/eco line /indesit/pelgrim/atag enz) de leverancier is van vele merken.
Onderdelen van merloni zijn heel simpel te verkrijgen via de betere onderdelen shop.

T

Gesloten