LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] samsung tv repatatieservice

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
hedwig kuiper

samsung tv repatatieservice

Ongelezen bericht door hedwig kuiper »

Ik heb een samsung Grootbeeld tv in Oktober gekocht . Nou heeft het apperat een zeldzaam defect. Hij gaat as hij warm is uit en weer aan.
Nou heb ik contakt opgenommen bij Samsung nl, daar ontving ik de aantwoord dat de Storing woordt door gegeven aan de service en dat de tv woordt opgehaalt. Hij is 106 cm beeld. Thuis reparieren ze deze tv niet .
Dat vind ik geen services.
Graag reacties op er nog meer gevallen van Samsung zijn
Dank U

resp00112469

Re: samsung tv repatatieservice

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Dat deze niet thuis gerepareerd wordt is heel eenvoudig te verklaren. De moderne toestellen zijn zo complex dat dit gewoon zonder een goed geoutilleerde werkplaats onmogelijk is. De tijd dat er een monteur aan huis kwam met een module kist en een buizen koffer ligt al meer dan 20 jaar achter ons. Dit heeft niets te maken met een slechte service doch alles met het gewoon niet kunnen zonder uitgebreide meetapparatuur.

Vr.Gr. Hans.
Laatst gewijzigd door resp00112469 op 10 nov 2003 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Groeneveld

Re: samsung tv repatatieservice

Ongelezen bericht door Groeneveld »

TV's worden in principe nooit thuis gerepareerd. Dit is ook volkomen logisch. Gaat U zelf maar na, de tv zit vol met printplaatjes, op elk plaatje kunnen wel 2000 elementen zitten. Als de monteur dan bij U op locatie moet gaan repareren, zal hij alle onderdelen bij zich moeten hebben (zo'n 15.000 per tv). Daarbij zal hij een werktafel moeten hebben waarop hij in alle rust kan sleutelen en solderen. Ik denk niet dat U daar uw eettafel voor zou willen afstaan..................

Gesloten