LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] samsung wasmachine met 100 euro in prijs omhoog
samsung wasmachine met 100 euro in prijs omhoog
ik ben al een tijdje op zoek naar een wasmachine en mijn keus is gevallen op de WF704Y7E die het voordeligst werd aangeboden bij bol.com 461 euro incl bezorgen
vandaag wilde ik hem bestellen en wat schetst mijn verbazing....hij is maar liefst 100 euro duurder geworden, bol.com was zo aardig om de prijs in het winkelmandje aan te passen!
natuurlijk ook bij andere aanbieders gekeken en ja hoor allemaal 100euro omhoog.
Samsung bedankt ik koop wel een Bosch
vandaag wilde ik hem bestellen en wat schetst mijn verbazing....hij is maar liefst 100 euro duurder geworden, bol.com was zo aardig om de prijs in het winkelmandje aan te passen!
natuurlijk ook bij andere aanbieders gekeken en ja hoor allemaal 100euro omhoog.
Samsung bedankt ik koop wel een Bosch
Re: samsung wasmachine met 100 euro in prijs omhoog
Dat had je sowieso al moeten doen en nu weet je gelijk dat dingen duurder kunnen worden. Voor sommigen nog steeds een schok, anderen weten dat dit kan.valentine schreef: Samsung bedankt ik koop wel een Bosch
Gisteren moeten doen, had je 100 euro voor een etentje gehad.vandaag wilde ik hem bestellen en wat schetst mijn verbazing....hij is maar liefst 100 euro duurder geworden,
Neen zonder grapje, Winterman heeft het al duidelijk gemaakt, prijzen kunnen worden aangepast, en als je toelaat bent, heb je vette pech!
het gaat me niet zozeer om de prijsverhoging maar de hoogte ervan, 25%
Ja nou en?valentine schreef:het gaat me niet zozeer om de prijsverhoging maar de hoogte ervan, 25%
Samsung mag het doen en jij bent niet verplicht een Samsung te kopen.
Prima opgelost toch?
Koop een Miele van 3-4 jaar oud , en je hebt er nog 10 jaar plezier ervan.
Sterkte verder met die Koreaanse bende.........................
Daar is nog nooit 1 goed produkt vandaan gekomen...ja toch, die
tv,s schijnen het toch zo,n 2-3 jaar uit te houden....
Sterkte verder met die Koreaanse bende.........................
Daar is nog nooit 1 goed produkt vandaan gekomen...ja toch, die
tv,s schijnen het toch zo,n 2-3 jaar uit te houden....
-
In het algemeen kunnen de prijzen schommelen.
Als de koop gesloten is, is die prijs bindend. Gaat de verkoopprijs omhoog, dan mag de verkopende partij de prijs niet verhogen. Gaat de prijs omlaag, mag de koper niet het verschil opeisen.
De koop was in dit geval nog niet gesloten, dus prijsveranderingen kunnen dan inderdaad plaatsvinden.
Als de koop gesloten is, is die prijs bindend. Gaat de verkoopprijs omhoog, dan mag de verkopende partij de prijs niet verhogen. Gaat de prijs omlaag, mag de koper niet het verschil opeisen.
De koop was in dit geval nog niet gesloten, dus prijsveranderingen kunnen dan inderdaad plaatsvinden.
-
Deze machine staat gewoon op het internet voor Euro 439 inclusief bezorgen (Bobshop).ik ben al een tijdje op zoek naar een wasmachine en mijn keus is gevallen op de WF704Y7E die het voordeligst werd aangeboden bij bol.com 461 euro incl bezorgen
hij is maar liefst 100 euro duurder geworden, bol.com was zo aardig om de prijs in het winkelmandje aan te passen!