LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung wasmachine
Samsung wasmachine
Tja, ik geef het niet graag toe, maar ik ben dus een SamSungel.
Hoe lang al?? pas sinds een aantal weken.
Wat ik kocht?? een Samsungel wasmachine.
Ik dácht dus, samsungel klinkt als een degelijke organisatie
dan zal de ' klantenservice " zal wel oké zijn...
AAArrgggg... niet dus.
De wasmachine heeft 2 probleempjes, maar dat kan íeder -goed- merk overkomen,
de vraag is alleen... hóe pakt een bedrijf dit op.
Dat gaat al "onplezierig" met je produkt selecteren via internet procedure
( ik geloof dat ik iets van 6 maal moest door klikken en scrollen voor alleen het TYPE )
en áls de email aangekomen is krijg je antwoorden/vragen dat je denkt... nouja...
Als je dan té simpel denkt van:
ik klik op -beantwoorden- van de Samsungel medewerker(ster)
hehehehe... dát kennen ze niet, dus als je wilt antwoorden op hún vragen...
jawel, mag je wéér (héél irritant!!!! ) door dat fijne proces van
naam, adres, TYPE, aankoopdatum etc etc etc etc.
Als je dan besluit een mánager te bellen in delft....
krijg je een telefoniste welke onbeschoft weigert om ook maar iets te doen,
laat staan een manager geven, terwijl je daar nétjes naar vraagt....
en na 3x liegen dat ze niet KAN doorverbinden (wat dus WEL kan..)
krijg je te horen. ----dat-is-tegen-de-policy----
Waar sta je dan als Samsungkel "klant"???
Wél,... er is iets dat de "service" van Samsungel mij het selecteren van mijn
nieuwe plasmascherm een stuk makkelijker heeft gemaakt:
-GEEN- Samsungel plasma, dat maakt het uitzoeken wat makkelijker.
Ohh, bijna vergeten op mijn overgebleven selectie lijstje staat nog de Samsungel NX
of de Panasonic of de Nikon camera, dankzij Samsungel nu nóg makkelijker kiezen.
Want kijk, ik mag dan een samsungkel gebruiker zijn,
maar ik ben géén - some sukkel -
-een-gewaarschuwd-persoon-telt-voor-ttwweeee-
Staat er nog ergens een Samsungel ook op uw lijstje??
weet dan waar u aan toe bent met de Samsungel niet-zo-klantenservice
indien u een klacht of zelfs klachten heeft.
ps: het betreft hier NIET de organisatie Unamic-HCN
die de service centra beheren voor Samsungel.
Sterker nog, toen ik unamic vertelde over hoe samsungel Delft werkt en hun policy,
waren ook zij verbaasd over wat absoluut níet had mogen gebeuren.
Hoe lang al?? pas sinds een aantal weken.
Wat ik kocht?? een Samsungel wasmachine.
Ik dácht dus, samsungel klinkt als een degelijke organisatie
dan zal de ' klantenservice " zal wel oké zijn...
AAArrgggg... niet dus.
De wasmachine heeft 2 probleempjes, maar dat kan íeder -goed- merk overkomen,
de vraag is alleen... hóe pakt een bedrijf dit op.
Dat gaat al "onplezierig" met je produkt selecteren via internet procedure
( ik geloof dat ik iets van 6 maal moest door klikken en scrollen voor alleen het TYPE )
en áls de email aangekomen is krijg je antwoorden/vragen dat je denkt... nouja...
Als je dan té simpel denkt van:
ik klik op -beantwoorden- van de Samsungel medewerker(ster)
hehehehe... dát kennen ze niet, dus als je wilt antwoorden op hún vragen...
jawel, mag je wéér (héél irritant!!!! ) door dat fijne proces van
naam, adres, TYPE, aankoopdatum etc etc etc etc.
Als je dan besluit een mánager te bellen in delft....
krijg je een telefoniste welke onbeschoft weigert om ook maar iets te doen,
laat staan een manager geven, terwijl je daar nétjes naar vraagt....
en na 3x liegen dat ze niet KAN doorverbinden (wat dus WEL kan..)
krijg je te horen. ----dat-is-tegen-de-policy----
Waar sta je dan als Samsungkel "klant"???
Wél,... er is iets dat de "service" van Samsungel mij het selecteren van mijn
nieuwe plasmascherm een stuk makkelijker heeft gemaakt:
-GEEN- Samsungel plasma, dat maakt het uitzoeken wat makkelijker.
Ohh, bijna vergeten op mijn overgebleven selectie lijstje staat nog de Samsungel NX
of de Panasonic of de Nikon camera, dankzij Samsungel nu nóg makkelijker kiezen.
Want kijk, ik mag dan een samsungkel gebruiker zijn,
maar ik ben géén - some sukkel -
-een-gewaarschuwd-persoon-telt-voor-ttwweeee-
Staat er nog ergens een Samsungel ook op uw lijstje??
weet dan waar u aan toe bent met de Samsungel niet-zo-klantenservice
indien u een klacht of zelfs klachten heeft.
ps: het betreft hier NIET de organisatie Unamic-HCN
die de service centra beheren voor Samsungel.
Sterker nog, toen ik unamic vertelde over hoe samsungel Delft werkt en hun policy,
waren ook zij verbaasd over wat absoluut níet had mogen gebeuren.
Re: Samsung wasmachine
Tja, ik hád dus beter van tevoren kunnen zoeken op samsung & klachten,
dan had ik kunnen weten dat ik NIET met samsung in zee moest gaan
dit kwam ik tegen op een ander forum, met zelfs verwijzing naar Radar:
quote:
Er lijkt iets grondig mis bij Samsung.
Het forum van Tros Radar stroomt over met klachten over televisies van de Zuid-Koreaanse gadgetfabrikant.
Die lopen uiteen van “krassen op de rand”, gekleurde strepen op het scherm, uitvallend beeld tot
televisies die er plotseling mee op houden, zelfs al na 2 dagen.
Natuurlijk gebeurt er bij elke fabrikant wel eens wat,
maar de hoeveelheid klachten over Samsung lijkt overweldigend.
De slechte afhandeling van die klachten is 1 van de redenen achter die grote woede.
Onbeschofte medewerkers en het niet nakomen van afspraken komen terug in bijna alle klachten:
“Heel herkenbaar als service van Samsung.
Een brief of email sturen helpt ook niet. Deze worden gewoon niet beantwoord,” schrijft een forumlid.
Het leidt ook nog tot lachwekkende mails van de service-afdeling: “Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung LE22S81B.
Wij adviseren u om contact met ons op et nemen zodat we u beter van dienst kunnen zijn.”
Ik zag hier ook nog ergens (helaas dus te laat )
een waarschuwing van een (ex) wederverkoper
welke NIET langer met Samsungel te doen wilde hebben.
dan had ik kunnen weten dat ik NIET met samsung in zee moest gaan
dit kwam ik tegen op een ander forum, met zelfs verwijzing naar Radar:
quote:
Er lijkt iets grondig mis bij Samsung.
Het forum van Tros Radar stroomt over met klachten over televisies van de Zuid-Koreaanse gadgetfabrikant.
Die lopen uiteen van “krassen op de rand”, gekleurde strepen op het scherm, uitvallend beeld tot
televisies die er plotseling mee op houden, zelfs al na 2 dagen.
Natuurlijk gebeurt er bij elke fabrikant wel eens wat,
maar de hoeveelheid klachten over Samsung lijkt overweldigend.
De slechte afhandeling van die klachten is 1 van de redenen achter die grote woede.
Onbeschofte medewerkers en het niet nakomen van afspraken komen terug in bijna alle klachten:
“Heel herkenbaar als service van Samsung.
Een brief of email sturen helpt ook niet. Deze worden gewoon niet beantwoord,” schrijft een forumlid.
Het leidt ook nog tot lachwekkende mails van de service-afdeling: “Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung LE22S81B.
Wij adviseren u om contact met ons op et nemen zodat we u beter van dienst kunnen zijn.”
Ik zag hier ook nog ergens (helaas dus te laat )
een waarschuwing van een (ex) wederverkoper
welke NIET langer met Samsungel te doen wilde hebben.
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 16 mar 2011 16:01
Re: Samsung wasmachine
Beste Noble,
Vervelend om te horen dat u een onprettige ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Graag vernemen wij van u welke problemen u ondervindt aan uw wasmachine. Wellicht kunnen wij u helpen deze problemen op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Sander Ouwerkerk
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl
Vervelend om te horen dat u een onprettige ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Graag vernemen wij van u welke problemen u ondervindt aan uw wasmachine. Wellicht kunnen wij u helpen deze problemen op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Sander Ouwerkerk
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl
Re: Samsung wasmachine
Wellicht? Natuurlijk kunt het probleem oplossen. Kwestie van willen.SamsungWebcare schreef:Beste Noble,
Vervelend om te horen dat u een onprettige ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Graag vernemen wij van u welke problemen u ondervindt aan uw wasmachine. Wellicht kunnen wij u helpen deze problemen op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Sander Ouwerkerk
Samsung Webcare
http://www.samsungworld.nl
Re: Samsung wasmachine
Beste Sander,SamsungWebcare schreef:Beste Noble,
Vervelend om te horen dat u een onprettige ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Graag vernemen wij van u welke problemen u ondervindt aan uw wasmachine. Wellicht kunnen wij u helpen deze problemen op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Sander Ouwerkerk
Samsung Webcare
http://www.samsungworld.nl
Zoals ik al aangaf was het meest onprettige niet
-het feit dat mijn machientje 2 probleempjes heeft,
-Zéker niet de persoon welke ik sprak van de helpdesk-organisatie Unamic-HCN
maar wél... jullie POLICY
welke ik van de onbeschofte delft-telefoniste te horen kreeg
en welke het dus verdomde om mij een manager te geven terwijl ik daar nog NETJES naar vroeg.
Maar goed, neem zélf even kontakt op met jullie helpdesk
of bel mij... GRATIS,
het nummer waarop u mij kunt bereiken kunt u navragen
bij de telefoniste van Delft welke mijn nummer GEBLOKKERD heeft of zoiets..
Mocht er een heeeeeeele rij geblokkeerd staan
en u geen idee heeft waar te beginnen,
Laat dan gerust nog even een berichtje hier achter.
ps:
De ik wacht óók nog steeds (va 10 feb) op een bevestigings email dat:
-het "koolborstel" geluidje normaal is, en geen gevolgen zal hebben voor een eventueele reparatie daaraan in de toekomst.
Re: Samsung wasmachine
Noble
Ik begrijp je pissige reaktie naar het webcareteam toe, maar als je slim bent, dan zou ik toch gebruik maken van hun diensten. Ik zou je telefoonnummer via een Pbtje doorgeven of via http://www.samsungworld.nl en niet vertrouwen op die rolmops uit Delft.
Sukses, Maxiem.
Ik begrijp je pissige reaktie naar het webcareteam toe, maar als je slim bent, dan zou ik toch gebruik maken van hun diensten. Ik zou je telefoonnummer via een Pbtje doorgeven of via http://www.samsungworld.nl en niet vertrouwen op die rolmops uit Delft.
Sukses, Maxiem.
Re: Samsung wasmachine
Bedankt voor je reactie MAXIEM,MAXIEM schreef:
en niet vertrouwen op die rolmops uit Delft.
Sukses, Maxiem.
en ja, natuurlijk ga ik meewerken aan een oplossing
alleen ben ik wat sceptisch geworden door, hoe alles gaat.
dat samsung world... heb jij daar ervaring mee?? gaat dat wél goed??
Ik begrijp dat ik me daar óók -moet- gaan registreren??
Ik hou niet zo van al mijn gegevens over internet uitstrooien.
Ik hoor wel hoe samsung naar een oplossing wil toewerken,
ik hou jullie op de hoogte.
ps: wellicht kan ik een email sturen naar/t.a.v. Sander Ouwekerk
via het orginele samsung protocol,
en dat hij zich gaat inzetten voor een soepele oplossing??
Re: Samsung wasmachine
Ok, tot op heden nog NIETS vernomen
nu eens testen of die samsung world wél werkt....
ps:
wel raar dat je met 3 ingangen NOG niet tot een oplossing kan komen,
en nu zelfs een VIERDE ingang moet aanmaken....
maar ik hou jullie op de hoogte.
nu eens testen of die samsung world wél werkt....
ps:
wel raar dat je met 3 ingangen NOG niet tot een oplossing kan komen,
en nu zelfs een VIERDE ingang moet aanmaken....
maar ik hou jullie op de hoogte.
Re: Samsung wasmachine
HOE belachelijk kan een bedrijf iets maken??
Ik moet mij dus registreren, ok -gedaan
daarna kan niets vinden HOE ik Sander van WEBCARE kan bereiken...
dus product dan maar registreren, wellicht plopt er dan iets op...
APPARAAT staat niet in de lijst,
vul zélf uw code in, in het aparte vak... -gedaan
ERROR: SELECTEER UW PRODUCT
nou moe?? ik KAN geen product selecteren SAMSUNG.. hij staat NIET in uw LIJST
ok, ik pak gewoon een ánder type dat op míjn type lijkt....
ERROR... pffffff plop alles vast,
ook de Samsung website reageert niet meer. woepiiiiii
k l antenservice??
En waar is Sander WEBcare nu zo snel gebleven??
ps:
ik scroll naar boven op de Samsung webpagina en zie ?een blokje met:
vind ik leuk,
wat je kan aanvinken
Ik moet mij dus registreren, ok -gedaan
daarna kan niets vinden HOE ik Sander van WEBCARE kan bereiken...
dus product dan maar registreren, wellicht plopt er dan iets op...
APPARAAT staat niet in de lijst,
vul zélf uw code in, in het aparte vak... -gedaan
ERROR: SELECTEER UW PRODUCT
nou moe?? ik KAN geen product selecteren SAMSUNG.. hij staat NIET in uw LIJST
ok, ik pak gewoon een ánder type dat op míjn type lijkt....
ERROR... pffffff plop alles vast,
ook de Samsung website reageert niet meer. woepiiiiii
k l antenservice??
En waar is Sander WEBcare nu zo snel gebleven??
ps:
ik scroll naar boven op de Samsung webpagina en zie ?een blokje met:
vind ik leuk,
wat je kan aanvinken
Re: Samsung wasmachine
Samsungel WF8604NHWG
Staat nog bij vele winkels te koop, maar nu snap ik waarom..
Maar ik lees nu nog veel meer trieste dingen.. op het Samsung forum...
nu ik geregistreerd ben
Staat nog bij vele winkels te koop, maar nu snap ik waarom..
Maar ik lees nu nog veel meer trieste dingen.. op het Samsung forum...
nu ik geregistreerd ben
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 16 mar 2011 16:01
Re: Samsung wasmachine
Beste Noble,
Wij hebben uw ticket op SamsungWorld gezien. Wij nodigen u uit om daar verder te praten over uw Samsung wasmachine.
Met vriendelijke groet,
Sander
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Wij hebben uw ticket op SamsungWorld gezien. Wij nodigen u uit om daar verder te praten over uw Samsung wasmachine.
Met vriendelijke groet,
Sander
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Re: Samsung wasmachine
klopt, bij die page wel, ik geloof na 5 x scrollen zoals ik in mijn hoger geplaatste reactie al aangafvogels schreef:Dat model staat er wel tussen, hoor bij productregistratie. Je moet verder naar beneden scrollen.Samsungel WF8604NHWG
( 10e regel van mijn topic start )
Bij de REGISTRATIE was die optie echter niet meer aanwezig.
ps:
en? hoe zou jíj het vinden als je in plaats van gewoon EMAIL-Beantwoorden....
steeds wéér door die mallemolen heen moet?
Zou jíj daar vrolijk van worden??
Re: Samsung wasmachine
Ok, heb ik dus gedaan, vlak na uw plaatsing hier.SamsungWebcare schreef:Beste Noble,
Wij hebben uw ticket op SamsungWorld gezien. Wij nodigen u uit om daar verder te praten over uw Samsung wasmachine.
Met vriendelijke groet,
Sander
Samsung WebCare
http://www.samsungworld.nl
Re: Samsung wasmachine
Tja, ik las het ook al op andere plaatsen, dat beloven van Samsungel om te reageren.. NIET dus...
Het zijn dus gewoon LOZE reacties om andere mensen
die een Samsungel op hun lijstje hebben staan te láten denken dat
het allemaal goed zal komen, en dat er wel degelijk een KLACHTEN dienst werkzaam is bij Samsungel.
Welnu, lees hier de Samsungel soap en leer wat Ú kunt verwachten
indien u ook maar IETS wilt weten van Samsungel,
en/of laat staan indien u ze nodig heeft.
In mijn geval gelukkig NIET echt nodig, het kastje is gewoon te gebruiken,
en waarschijnlijk zal ik deze ehhh, kwaliteit wat éérder bij het grofvuil moeten zetten
dan dat ik van andere merken gewend ben.
Maar aléé, het gaat hier gelukkig om een goedkoop artikel
én ik heb ervan geleerd, en dát is het belangrijkste.........
NOOIT meer iets van SAMSUNGEL
Het zijn dus gewoon LOZE reacties om andere mensen
die een Samsungel op hun lijstje hebben staan te láten denken dat
het allemaal goed zal komen, en dat er wel degelijk een KLACHTEN dienst werkzaam is bij Samsungel.
Welnu, lees hier de Samsungel soap en leer wat Ú kunt verwachten
indien u ook maar IETS wilt weten van Samsungel,
en/of laat staan indien u ze nodig heeft.
In mijn geval gelukkig NIET echt nodig, het kastje is gewoon te gebruiken,
en waarschijnlijk zal ik deze ehhh, kwaliteit wat éérder bij het grofvuil moeten zetten
dan dat ik van andere merken gewend ben.
Maar aléé, het gaat hier gelukkig om een goedkoop artikel
én ik heb ervan geleerd, en dát is het belangrijkste.........
NOOIT meer iets van SAMSUNGEL
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 16 mar 2011 16:01
Re: Samsung wasmachine
Beste Noble,
Wij hebben geen antwoord van u ontvangen op onze vragen op SamsungWorld:
http://www.samsungworld.nl/nl/support/p ... kets/10189
Om deze reden hebben wij verder niet meer gereageerd. Indien u nog antwoord wilt op uw vragen, zijn wij nog steeds bereid deze te beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Wij hebben geen antwoord van u ontvangen op onze vragen op SamsungWorld:
http://www.samsungworld.nl/nl/support/p ... kets/10189
Om deze reden hebben wij verder niet meer gereageerd. Indien u nog antwoord wilt op uw vragen, zijn wij nog steeds bereid deze te beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Re: Samsung wasmachine
Samsung is rotzooi. Ik heb er ook slechte ervaringen mee gehad. En de kwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven. De service dus ook niet zie ik. En nu laten lijken of er wel service is. Nou, daar trap ik mooi niet in.
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: Samsung wasmachine
Wat een vaag topic heeft Noble geopend. Er wordt nergens duidelijk welke 2 probleempjes zijn Samsung wasmachine heeft.
Het enige feitelijke wat er staat is :
Lijkt me dat Noble is gefrusteerd omdat hij niet met de manager mocht spreken, en het meer dan 5 keer moeten klikken ernstige stress heeft veroorzaakt.
Kun je misschien gewoon posten welke technische problemen jouw wasmachine heeft ...
Het enige feitelijke wat er staat is :
En dat is onzinnige vraag.De ik wacht óók nog steeds (va 10 feb) op een bevestigings email dat:
-het "koolborstel" geluidje normaal is, en geen gevolgen zal hebben voor een eventueele reparatie daaraan in de toekomst.
Lijkt me dat Noble is gefrusteerd omdat hij niet met de manager mocht spreken, en het meer dan 5 keer moeten klikken ernstige stress heeft veroorzaakt.
Kun je misschien gewoon posten welke technische problemen jouw wasmachine heeft ...
Re: Samsung wasmachine
Noble is verkeerd bezig hij/zij klaagt over iets maar duidelijk werdt dat niet. Noble reageert niet op de vraag van Samsung webcare, de klacht is simpel een koolborstelgeluidje tja de boel is nieuw hè die moet inlopen. Hoe dom kun je zijn om eerst Samsung onderuit te halen en daarna niet op de aangedragen oplossingen van dat zelfde Samsung te reageren. Noble als ze u dat flikken wat u nu Samsung flikt zou u dat niet als laster ervaren!!!, tijd voor excuses lijkt me jegens Samsung wel op zijn plaats.
Re: Samsung wasmachine
groter gel ul heb ik nog nooit gelezenboef530 schreef:Noble is verkeerd bezig hij/zij klaagt over iets maar duidelijk werdt dat niet. Noble reageert niet op de vraag van Samsung webcare, de klacht is simpel een koolborstelgeluidje tja de boel is nieuw hè die moet inlopen. Hoe dom kun je zijn om eerst Samsung onderuit te halen en daarna niet op de aangedragen oplossingen van dat zelfde Samsung te reageren. Noble als ze u dat flikken wat u nu Samsung flikt zou u dat niet als laster ervaren!!!, tijd voor excuses lijkt me jegens Samsung wel op zijn plaats.
Re: Samsung wasmachine
lees het gehele topic maar eens door. Dan kom je er wel achter dat Noble een stijfkop is die alles wil maar er niets voor wil doen. Gepiep van mijn kant is het dus niet.