Leo The Emperor schreef:Mág je als klant iets vrágen aan een TD
Je had het in je openingsposting over problemen met je wasmachine, daarbij de indrukwekkend dat het apparaat niet in orde is.
En natuurlijk mag je iets vragen aan het servicecentre, maar het is wel zo netjes om die in hun waarde te laten en niet het bedrijf af te branden omdat je zelf het verbruik niet kunt meten, cq te weinig kennis hebt om dingen op de juiste waarde te schatten.
Zoals eerder gezet je bent gewoon aan het zeuren
Je hebt dus wéér niet goed gelezen.
Er is eerst gewoon email kontakt geweest waarbij dingen waren besproken
EN schriftelijk via email zouden volgen.
Dat kwám dus niet, en vervolgens gebeurde helemaal NIETS meer,
OOK niet na opnieuw vragen.
Reactie op bellen??: telefoniste kwakte de hoorn er op.
Voor jou misschien gebruikelijke behandeling, voor MIJ niet,
en zelfs de organisatie die de helpdesk bemand, geeft toe dat zoiets NIET normaal is.
LEES nog eens mijn topic.
Jouw stelling "dat ik gelijk"... klopt dus van geen kant.
Ook praat jij over -problemen- terwijl IK duidelijk probleem
pjes! aangeeft.
WEER fout gelezen dus.
IK... moet ze in HUN waarde laten?? WIE is hier de klant???
Je haalt wat door elkaar beste leo, IK was netjes.. ZIJ reageerde niet meer op normale emails.
Kijk, waarschijnlijk heb jij nooit geleerd dat vragen NIET dom is, integendeel.
Kan jij van jouw auto lambda sonde uitlezen vroeg ik,
maar geen reactie van jou daarop.
Weet jij hoe de belastings grafiek van jouw wasmachine er uit ziet??
laat maar even weten want jij weet veel..... geloof ik....
IK meet iets vreemds, kan dat niet plaatsen en stel gewoon een vraag,
en daar is nog nooit iemand dommer van geworden.
Voor jou is dat "afbranden" allee dat mag je vinden.
Je hebt NIET begrepen dat de kern niet de "probleempjes"waren maar het AFHANDELEN.
Is dit nu d-u-i-d-e-l-i-j-k- ??
zoniet gewoon weer even vragen, ik gooi de hoorn er nl NIET op.
maar ik vraag je WEL om even goed te lezen.