Ik was bij scheer en foppen in heerhugowaard geweest om een dvd recorder te kopen.
De verkoper een man met bril die er al jaren werkt wou mij eigenlijk een showmodel verkopen daar hij het model niet in voorraad had.
Na het showmodel te beken te hebben zij ik nee er zit krasjes op en deukjes kan er wat van de prijs af ,de verkoper daarop weer nee niet mogelijk ik bestel het model wel voorje staat in arnhem in het magazijn volgende week vrijdag is hij er.
Ik volgens afspraak de volgende vrijdag er naar toe ,de verkoper zegt helaas is er niet komt volgende week vrijdag er aan sorry.
Ik dus de volgende week vrijdag er weer ,en weer het verhaal is er niet sorry ,daarop vroeg ik bel ze dan of ik hem zelf kan halen ,zegt hij daarop neee ,ik bel wel ,komt hij met een verhaal dat het model niet meer gemaakt word en daarom niet meer leverbaar is.en het een slecht model is de slechtste die er op dit moment onder de dvd recorders te koop is en hun dit niet willen verkopen aan de klanten .
Ik zeg daarop maar je hebt hem wel als showmodel in je winkel staan ,hij lacht en zegt was foutje ,ik zeg daarop het was de dvd recorder die de eisa award had en recorder van het jaar is geworden ,zeg tde verkper zegt me niks het is een vervelend recorder ,ik zeg je hebt hem niet en kunt hem niet direct bestellen daar hij erg snel uitverkocht is he ,
uit eindelijk geeft hij mij gelijk maar ik vind dit zo een slechte service iemand die wil kopen zo te behandelen ,kortom ik naar de concurrentie en ja daar staat hij de sony rdr gx 7 en hij staat hier nu al lekker te draaien zonder problemen ,
kortom scheer en foppen zorg voor goede verkopers en weet waar ze over praten want als je met technische vragen komt klapperen hun oren en zie je ze denken **** hij weet meer dan ik over dat onderwerp.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] scheer en foppen oplichters.
Re: scheer en foppen oplichters.
Het valt mij op dat er nogal vaak de oudere, uitlopende modellen staan. Kun je natuurlijk lekker mee scoren: van veel voor weinig. Maar misschien kijk ik wel niet goed...
Wie koopt er nou ook bij Scheer en Foppen.
Dozenverkopers zijn het, dan nogeens zo moeilijk doen om een dvdrecorder die ze niet eens op voorraad hebben, nou lekker handig wat jij deed, ik had allang weg gelopen en bij de concurrent gegaan.
Dozenverkopers zijn het, dan nogeens zo moeilijk doen om een dvdrecorder die ze niet eens op voorraad hebben, nou lekker handig wat jij deed, ik had allang weg gelopen en bij de concurrent gegaan.
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie