Is uw scheerapparaat van Braun uit deze serie ook zo'n slecht apparaat dat u graag terugvalt op uw oude Philishave?
Scheert slecht en langzaam, onderdelen slijten verschrikkelijk zodat ik regelmatig scheerbladen en messen kan vervangen. Ik denk dat er veel meer mensen hiervan last hebben, maar ik hoor het wel.
Groeten Dick de Koning.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scheerapparaat Braun Synchro 7570
Re: Scheerapparaat Braun Synchro 7570
heb sinds een aantal weken de synchro 7510 met cleanings systeem ben er zeer tevreden over dit scheer apparaat.
Doordat ik hem om de twee dagen in hetcleanings gedeelte zet blijven de messen en bladen als nieuw
braun geeft ook in hun papiren aan dat je bij normaal gebruik eenmaal in de 18 maanden gemiddeld de bladen en messen moet vervangen.
als je dit veel vaker moet doen zou ik het eens voorleggen bij Braun als ik jou was
Doordat ik hem om de twee dagen in hetcleanings gedeelte zet blijven de messen en bladen als nieuw
braun geeft ook in hun papiren aan dat je bij normaal gebruik eenmaal in de 18 maanden gemiddeld de bladen en messen moet vervangen.
als je dit veel vaker moet doen zou ik het eens voorleggen bij Braun als ik jou was
Bedankt voor uw reactie
Ik doe alles volgens de voorschriften: cleanen, smeren enzovoorts. Ik heb binnen 18 maanden het scheerblad en de messen vervangen ( 2 maal zelfs ). Nu breken er al weer mesjes af van het systeem. Ik heb wel een redelijke baardgroei maar dat moet toch geen enkel bezwaar zijn volgens mij.
Ik doe alles volgens de voorschriften: cleanen, smeren enzovoorts. Ik heb binnen 18 maanden het scheerblad en de messen vervangen ( 2 maal zelfs ). Nu breken er al weer mesjes af van het systeem. Ik heb wel een redelijke baardgroei maar dat moet toch geen enkel bezwaar zijn volgens mij.
heeft u al een keer hierna geinformeerd bij Braun?
Als u inderdaad zo vaak alles zo vaak moet vernieuwen,
misschien kunnen zij er wat mee, of iets voor u betekenen.
Heb zelf altijd Braun gehad en mijn vorige apparaat heeft zelfs twee jaar goed gewerkt met hetzelfde blad en messen.
Als u inderdaad zo vaak alles zo vaak moet vernieuwen,
misschien kunnen zij er wat mee, of iets voor u betekenen.
Heb zelf altijd Braun gehad en mijn vorige apparaat heeft zelfs twee jaar goed gewerkt met hetzelfde blad en messen.