LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scholtes vaatwasser

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
muppy

Scholtes vaatwasser

Ongelezen bericht door muppy »

Ik heb een vaatwasser die sinds enige tijd lekt. Heb de plint verwijderd en zag het isolatiemateriaal er vreemd bijhangen. Heb dit verwijderd en nu lekt de vaatwasser niet meer. Omdat ik niet weet of dat isolatiespul noodzakelijk is heb ik met de fabrikant gebeld om mijn vraag te stellen. Eerst worden je gegevens genoteerd en daarna worden de tarieven van een bezoek doorgegeven, wat minimaal € 60,-- gaat kosten, terwijl ik alleen maar een vraag wil stellen. Telefonische vragen stellen is niet mogelijk wordt er gezegd. Ze nemen de tel. op met Melonie huishoudelijke apparaten maar kan hier niets van op internet vinden. Wie heeft er ook zo'n ervaring met dit bedrijf?

udendave

Re: Scholtes vaatwasser

Ongelezen bericht door udendave »

Het bedrijf heet niet: melonie maar Merloni.
Als je zoekt op internet op bovenstaande naam dan kom je veel meer informatie tegen!

Succes

inxsnl

Re: Scholtes vaatwasser

Ongelezen bericht door inxsnl »

Geachte lezer

Er zijn in ons land ook 10tallen onafhankelijke witgoed reperateurs waar u met uw vraag terecht kan

Gesloten