LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] senseo crema

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
anoniem

senseo crema

Ongelezen bericht door anoniem »

Als ik mijn apparaat gebruik om 2 kopjes koffie te zetten krijg ik maar 2 halve kopjes gevuld, terwijl als ik 1 kopje koffie zet het kopje wel vol komt.
Wie heeft er ook dit probleem?

Jos van Schaik

Re: senseo crema

Ongelezen bericht door Jos van Schaik »

Moet je wel op het knopje voor twee kopjes duwen.

Groet,
Jos

m

Ongelezen bericht door m »

Ik heb dit probleem ook en ik druk natuurlijk ook op het knopje voor 2 kopjes, dus de vorige reactie gaat niet op.
Wie heeft ook dit probleem

aansteker

Ongelezen bericht door aansteker »

En is het al opgelost ??????

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb het ook gehad, of eigenlijk nog steeds. Maar ik heb het opgelost:

zet gewoon 2x1 kopje, dan heb je 2 volle kopjes, en niet 2 halve.
Je bent wel langer bezig, maar ja je moet toch wat he?

rhodi

Ongelezen bericht door rhodi »

bij mij gebeurd het ook , maar niet altijd. het heeft denk ik toch te maken met het plaatsen van de pads. als ik heel secuur de 2 pads erin leg dan gaat het goed. doe ik het iets onzorgvuldiger dan krijg ik ook halfvolle kopjes.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, ik heb zo,n mooie rode Senseo met moederdag gekregen en hij doen ,t uitstekend. Zowel bij èèn als twee kopjes.

aansteker

Ongelezen bericht door aansteker »

Doe ik er een pad in en krijg ik twee kopjes toch goedkoop dacht ik maar het smaakt nergens naar. Doe ik twee pads erin past het niet krijg de deksel niet goed dicht. Kijk ik beschrijving na zie ik dat er twee houders moeten zijn. Maar die zitten er niet bij. Vandaar dat ie bij mij stuk ging. Kreeg ik zomaar een nieuwe van Radio Modern. Goed van die lui zeg. Ik nu tenminste twee kopjes zetten tegelijk.

:wink:

bertusss

Ongelezen bericht door bertusss »

ontkalken of een nieuwe padhouder voor 2 kopjes aanschaffen

Jeanne

Ongelezen bericht door Jeanne »

Ik had dat ook met mij houder voor 1 kopje. Toen kreeg ik alleen maar halve kopjes. Nadat ik mijn houder in de vaatwasser had gedaan deed alles het weer goed. Waarschijnlijk waren één of meer gaatjes in de houder verstopt. Even in de schoonmaakazijn of vaatwasser doen!

Gesloten