LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] senseo crema
senseo crema
Als ik mijn apparaat gebruik om 2 kopjes koffie te zetten krijg ik maar 2 halve kopjes gevuld, terwijl als ik 1 kopje koffie zet het kopje wel vol komt.
Wie heeft er ook dit probleem?
Wie heeft er ook dit probleem?
Re: senseo crema
Ik heb dit probleem ook en ik druk natuurlijk ook op het knopje voor 2 kopjes, dus de vorige reactie gaat niet op.
Wie heeft ook dit probleem
Wie heeft ook dit probleem
ik heb het ook gehad, of eigenlijk nog steeds. Maar ik heb het opgelost:
zet gewoon 2x1 kopje, dan heb je 2 volle kopjes, en niet 2 halve.
Je bent wel langer bezig, maar ja je moet toch wat he?
zet gewoon 2x1 kopje, dan heb je 2 volle kopjes, en niet 2 halve.
Je bent wel langer bezig, maar ja je moet toch wat he?
bij mij gebeurd het ook , maar niet altijd. het heeft denk ik toch te maken met het plaatsen van de pads. als ik heel secuur de 2 pads erin leg dan gaat het goed. doe ik het iets onzorgvuldiger dan krijg ik ook halfvolle kopjes.
Nou, ik heb zo,n mooie rode Senseo met moederdag gekregen en hij doen ,t uitstekend. Zowel bij èèn als twee kopjes.
Doe ik er een pad in en krijg ik twee kopjes toch goedkoop dacht ik maar het smaakt nergens naar. Doe ik twee pads erin past het niet krijg de deksel niet goed dicht. Kijk ik beschrijving na zie ik dat er twee houders moeten zijn. Maar die zitten er niet bij. Vandaar dat ie bij mij stuk ging. Kreeg ik zomaar een nieuwe van Radio Modern. Goed van die lui zeg. Ik nu tenminste twee kopjes zetten tegelijk.
Ik had dat ook met mij houder voor 1 kopje. Toen kreeg ik alleen maar halve kopjes. Nadat ik mijn houder in de vaatwasser had gedaan deed alles het weer goed. Waarschijnlijk waren één of meer gaatjes in de houder verstopt. Even in de schoonmaakazijn of vaatwasser doen!