LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Senseo HD7860/60

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Zweef

Senseo HD7860/60

Ongelezen bericht door Zweef »

Wij hebben dit apparaat in 2011 gekocht, nu slaat het apparaat 2 x af onder het tappen van 1 bakje koffie.
Senseo zegt dat ze niets kunnen doen omdat de garantietermijn verlopen is maar na even zoeken op internet schijnt dit een bekend probleem te zijn. Er zitten 2 componenten op de pcb die er na twee jaar mee ophouden omdat het apparaat steeds in het stopcontact zit!! Volkomen logisch lijkt me, je gaat niet steeds de stekker uit het stopcontact halen. Ik verwacht op zn minst een recall sinds dit probleem zich voordoet maar ze zeggen van niets te weten.Het enige wat ze aanbieden is 20 procent korting op een nieuw apparaat. Ik heb dus geprobeerd via de Philips ecare een prijsopgaaf te krijgen maar dat kunnen ze niet geven, vreemd bij zo'n bekend probleem.
Tevens geprobeerd een tekening op de vragen zodat ik de componenten zelf kan bestellen en vervangen maar ook daar werken ze niet aan mee.
Koop dus nooit meer een senseo, je betaald je scheel aan de pads, moet 10 jaar sparen voor een nieuwe en dus 5 x een nieuw apparaat kopen wil je een keer een gratis senseo krijgen.
Ik heb net een nieuwe philips stofzuiger gekocht, had ik dit geweten was ik nooit meer voor dit merk gegaan. Vreemd dat je als consument zo wordt behandeld en ik wil dus iedereen aanraden om niet voor de vierkante senseo te gaan.

bprosman

Re: Senseo HD7860/60

Ongelezen bericht door bprosman »

Als het inderdaad de X2 condensatoren zijn is dit zo gerepareerd. Als je een beetje handig bent heb je de tekeningen niet nodig. Overigens heeft Philips die ook niet omdat ze de processorprint als 1 onderdeel inkopen.

Hier staat er oa meer over :

http://www.circuitsonline.net/forum/vie ... ondensator
http://www.circuitsonline.net/forum/vie ... ondensator

Zweef

Re: Senseo HD7860/60

Ongelezen bericht door Zweef »

Dank ik ben al aan het kijken, heb ver in het verleden heel wat pcb's geassembleerd en gesoldeerd dus het zal wel lukken. Blijf het alleen belachelijk vinden dat Philips dit probleem niet erkend.

Gesloten