LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] senseo muurvast
senseo muurvast
Hallo, zijn er mensen die ook ervaring hebben met een-vaccuum-vastzittende-deksel van de senseo. Ik krijg hem echt niet open, help!
Re: senseo muurvast
Ja dat heb ik laatst ook gehad. komt door het laten zitten van de coffee-pad na het koffiezetten.
In de gebruiksaanwijzing staat een manier om hem los te krijgen. Dit lukte bij mij echter niet en heb hem moeten opsturen naar Philips
Beetje vervelend dit, maar voortaan de coffee pads er gelijk uithalen ofzo....
mvg Sjakie
In de gebruiksaanwijzing staat een manier om hem los te krijgen. Dit lukte bij mij echter niet en heb hem moeten opsturen naar Philips
Beetje vervelend dit, maar voortaan de coffee pads er gelijk uithalen ofzo....
mvg Sjakie
Het betreft hier geen vacuùm maar overdruk, waarschijnlijk veroorzaakt door een koffie kruimeltje in het kleine gaatje van de padhouder. De sluiting van het apperaat is zo gemaakt dat het bij grote druk niet zomaar open kan sprigen. Ik heb er zelf nog geen last van gehad maar misschien helpt het als je drukt op de deksel en tijdens het ontgrendelen.
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie