LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Senseo Viva Café

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Tonneke1958

Senseo Viva Café

Ongelezen bericht door Tonneke1958 »

1 maand gebruikt en is al kapot, we hebben hem opgestuurd en philips heeft hem nagekeken en na twee dagen kregen we een een brief dat hij niet meer te maken is,Nu krijgen we wel binnen drie weken een nieuwe of eentje die splinter nieuw in de productie komt,,, ik ben benieuwd. de ervaring die wij hebben met Senseo Viva Café is geen waardeloos..

GJvdZ

Re: Senseo Viva Café

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wat is het probleem? Je krijgt een nieuw apparaat binnen de garantie, en men geeft dit zelfs binnen 2 dagen al door. Ik zou niet weten wat men nog meer zou kunnen doen.

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Daarom is de ervaring ook "geen waardeloos" ;)

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Tonneke1958

Voor de toekomst: als je 2 keer een nieuwe hebt gekregen, dan kun je bij het volgende defect de aankoopprijs terugeisen. Je moet dan overigens wél bij de verkoper zijn.

Maxiem.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

jlthkoch schreef:Daarom is de ervaring ook "geen waardeloos" ;)
Ja, maar die zin is volgens mij nog niet af. Dus ik ben benieuwd wat de TS daar voor mooie volzin van wilde maken.

buckleup

Ongelezen bericht door buckleup »

Vrienden van ons hadden zo'n Senseo Viva Café, en die zijn er toen aan overleden. Dus uh... nou ja, dat was wel behoorlijk waardeloos.

credo

Ongelezen bericht door credo »

Heb jij thuis ook zo'n apparaat dan :lol:

Tonneke1958

Ongelezen bericht door Tonneke1958 »

1 maand gebruikt en is al kapot, we hebben hem opgestuurd en philips heeft hem nagekeken en na twee dagen kregen we een een brief dat hij niet meer te maken is,Nu krijgen we wel binnen drie weken een nieuwe of eentje die splinter nieuw in de productie komt,,, ik ben benieuwd. de ervaring die wij hebben met Senseo Viva Café is gewoon waardeloos..We hebben al 5 senseo`s versleten in 7 jaar.Hopelijk kmt eens een die wel een jaar of 8 a 10 mee gaat.

( bij het vorige bericht was tekst weg gevallen of niet op gezet)

Gesloten