Wij hebben vorige week vrijdag een koelvriescombinatie van whirlpool gekocht bij ITS, dezelfde dag nog geleverd maar werd niet geinstalleerd.
Wij hem nagekeken en het rubber van de vriezer wijkte wat. Dus eerst its gebeld en gevraagd of hij omgeruild kon worden, nee kon niet viel onder de garantie van whirlpool. Maar je moet er niet oprekenen dat ze snel komen.
Ik gisteren gebeld met whirlpool, stonden vandaag al voor deur en volgens de monteur waren de deuren ontwricht, nu moet ik er wel bij zeggen dat er een klein deukje in zat met het naar boven brengen van
de koelkast (drive-inn woning). Maar om nu te zeggen dat het daar door komt vond ik te ver gaan, hij zegt bel its maar die moeten omruilen ik weer ITS gebeld die zeiden moet whirlpool regelen je snap ging helemaal uit mijn dak tegen de monteur.
Ineens gaat hij bellen en regelt dat er volgende week maandag een nieuwe koelkast gebracht wordt vanaf de fabriek. Dat vind ik service, heb ook gelijk ITS gebeld en gezegd dat ze Whirlpool niet zo moeten afkraken omdat ze wel degelijk service geven, oke geef toe heb wel even mijn zegje moeten doen, maar we krijgen wel een nieuwe koelkast.
Dat noem ik service........
groeten,
Monique
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] service van Whirlpool
Re: service van Whirlpool
Monique,
Trek een wijze les uit je verhaal:
Koop bij een kleine winkel die wel service biedt, die de spullen niet alleen bezorgd maar ook voor je aansluit en netjes installeert, die je apparaten binnen een redelijke termijn van hooguit 2 weken repareert, die je een leenapparaat meegeeft als er iets in reparatie is of die zelf (en dit niet door de importeur laat doen) je apparaat voor een nieuwe omruilt als er echt iets mis mee is!!
Bovendien is een speciaalzaak echt niet veel duurder dan een It's of MediaMarkt. In sommige gevallen zelf goedkoper!
Joost
Trek een wijze les uit je verhaal:
Koop bij een kleine winkel die wel service biedt, die de spullen niet alleen bezorgd maar ook voor je aansluit en netjes installeert, die je apparaten binnen een redelijke termijn van hooguit 2 weken repareert, die je een leenapparaat meegeeft als er iets in reparatie is of die zelf (en dit niet door de importeur laat doen) je apparaat voor een nieuwe omruilt als er echt iets mis mee is!!
Bovendien is een speciaalzaak echt niet veel duurder dan een It's of MediaMarkt. In sommige gevallen zelf goedkoper!
Joost
Re: service van Whirlpool
Nou joost?
Heb je een papegaai in huis of zo?
Je schrijft overal hetzelfde.
Heb je een papegaai in huis of zo?
Je schrijft overal hetzelfde.