LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] service whirlpool

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
marjannedegroot

service whirlpool

Ongelezen bericht door marjannedegroot »

Het lampje in mijn nieuwe koelkast (Bauknecht) bleek na aflevering niet te branden. Gebeld met de serviceafdeling van Whirlpool...lang wachten aan de telefoon trouwens, het blijkt er druk te zijn... Er komt een monteur die zegt geen kennis te hebben van koelkasten, maar wel van koffiezetapparaten. Een uur verknoeid maar het probleem niet opgelost. Vervolgens drie vervolgafspraken die mij een factuur van 47,60 euro opleverden en geen monteurs! Ook nabel afspraken zijn niet nagekomen. Ik heb de moed maar opgegeven. Geen zin meer om eindeloos aan de telefoon te hangen en vrije uren op te nemen om ondeskundige monteurs die wel of niet komen mogelijk te ontvangen.

Toolboy

Re: service whirlpool

Ongelezen bericht door Toolboy »

Moge het duidelijk zijn dat dit een zeer onduidelijk verhaal is.
Geen kennis van ???
Na aanschaf en een factuur van??

????

Groeten T

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

Nou volgens mij heeft hij een koelkast gekocht waarvan
bij aflevering bleek dat de verichting niet goed was.
Vervolgens komt er een monteur die meer verstand
van koffiemachines heeft (waar doet mij dat aan denken)
vervolgens verdwijnt zonder dat het euvel verholpen is.
Begrijp alleen die rekening niet.Is toch een nieuwe koelkast.
Maar ja heb al meer verteld service van Bauknecht-Whirlpool
is gewoon belabberd en het woord coulance staat niet in
hun boek.Denk dat ze niet eens weten wat het betekend.

jeroenvr

Ongelezen bericht door jeroenvr »

ik heb sinds 5 jaar een whirlpool oven, koelkast, vaatwasser, en gas op glas kookplaat.
nu zijn er al 5 x monteurs geweest om de vaatwasser en de oven te repareren, deels gelukt, deels niet, en altijd maar betalen... de monteur gaf aan dat het eigenlijk geen goede apparatuur is... :(
ik ga nu verhuizen en wens de toekomstige bewoners veel succes met de apparatuur!
ik koop NOOIT meer whirlpool of aanverwanten (bauknecht etc)

succes :lol:

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Het lampje in mijn nieuwe koelkast (Bauknecht) bleek na aflevering niet te branden. Gebeld met de serviceafdeling van Whirlpool
Waarom heb je toen niet gelijk contact opgenomen met de verkopende partij???????

Daar moet je dan wezen, niet bij de fabrikant.

Dus een tip:

Als je apparatuur gekocht hebt en er is iets mee, ga dan gelijk naar de verkopende partij.

Daarnaast is het ook zo dat als je als consument zijnde niet gelijk naar de verkopende partij gaat, dat je dan je wettelijke rechten kunt verspelen.
Want je hebt als je het probleem constateerd dan 2 maanden de tijd om contact op te nemen met de verkopende partij.
Als je dat dus niet doen, kun je daar problemen van krijgen.
Ook als er dan schade ontstaat bij de fabrikant, kun je die schade niet verhalen op de verkopende partij.

Dus:

Altijd eerst naar de verkopende partij.

Gesloten