LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sharp magnetron R 963

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Inge Vogelenzang

sharp magnetron R 963

Ongelezen bericht door Inge Vogelenzang »

In maart 2002 kocht ik een Sharp magnetron type R963. Sinds ca 6 weken doet het LCD scherm het niet meer. Sharp zegt dat ik bij de winkel moet zijn en Modern electronics zegt na navraag bij Sharp dat zij alleen het apparaat kunnen opsturen naar Sharp a 100 euro. Dat will ik niet betalen. Wie heeft ervaring hiermee of raad?

TonP

Re: sharp magnetron R 963

Ongelezen bericht door TonP »

Hallo zelfde verhaal,

alleen bij mediamarkt, hier ging het scherm kapot na stroom uitval! en na de garantie periode, ik ben nog bezig met de winkel en hoop het op economische levensduur te gooien....

mzzl Ton

Verkoper

Ongelezen bericht door Verkoper »

De winkelier is verplicht om de magnetron zonder verzendkosten te berekenen terug te sturen naar Sharp. Het is van de zotte om 100 euro in rekening te brengen. Dit is wettelijk geregeld dus sta in je recht.
Ja helaas gebeurt dit soort praktijken vaak in ketens. Gelukkig sta ik als verkoper in een speciaalzaak waar wij de klacht in eigen huis oplossen wat gelukkig bij Sharp weinig voorkomt.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

magnetron valt onder de 2 jaar verplichte fabrieksgarantie die sinds 1 januari 2002 op alle huishoudelijke apparaten van toepassing is

Yvonne van Ginneken

Ongelezen bericht door Yvonne van Ginneken »

:(
Ook ik heb een scherm van de magnetron welke niet meer werkt, de magnetron is van mei 2002, aankoop Fl. 425,00, korting eraf Totoaal betaald, F 375,00.
Opgestuurd door de firma, kosten reparatie € 169.00.
Hoe durven ze !!!!!!!!!!!
Dat is bijna de aankoop prijs, terughalen van de magnetron, zonder reparatie € 25,00.
Ik vind het schandalig, en wat mij betreft krijgt de firms Sharp, een heel koude douche.
Werkelijk schandalig, het is de laatste keer dat ik SHARP op de prijzen let, EN BIJ DIE FIRMA NOG OOIT WAT KOOP.
REDAKTIE A.U.B. NOTITIE VAN NEMEN.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Heb je een rechtbijstandverzekering afgesloten? Dan schakel die in. Bij Modern Electronics heeft het namelijk geen zin om zelf er energie in te steken. Het is zelfs mogelijk dat ze niet op het schrijven van je rechtbijstandverzekering reageren.
Dit is bij mij gebeurt. De rechtbijstandsverzekering wilde er toen niet meer moeite (en dus geld) instoppen en heeft mij toen een redelijk deel van het aankoopbedrag terugbetaald.

Modern Electronics is ook geen lid van de Uneto (in ieder geval destijds niet en ik neem haast aan nu nog steeds niet). Je kunt dus niet bij de klachtencommissie terecht.

Ik heb daarna nooit meer een stap bij Modern electronics binnengezet en raad mensen ook af om bij hen iets te kopen zolang ze niet op zijn minst lid zijn van de Uneto.

henk999

Ongelezen bericht door henk999 »

Modern is al jaren lid van de Uneto.

Gesloten