Ik was tot nu toe heel tevreden over de service van de Harense Smit, maar dat wordt wel minder. Problemen met mijn vaatwasser, er wordt een afspraak gemaakt voor de monteur die op maandag zal komen. Ik weet pas zaterdagmiddag na 16.00 uur of dat voor- of namiddag zal zijn, dat betekent dus een hele vrije dag opnemen.
De monteur had het al snel gezien, er moet een nieuw zeepbakje in en dat moet besteld worden.
Een week later word ik gebeld om een nieuwe afspraak te maken en ja hoor, ze weten weer pas laat in de middag ervoor of de monteur 's ochtends of 's middags komt. Weer een vrije dag dus. En als je zelfstandige bent: weer een dag geen inkomsten.
Duur zeepbakje ! Wat ik me afvraag: waarom kan dat bij andere bedrijven wel geregeld worden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte beurt voor harense smit
Re: Slechte beurt voor harense smit
Monteurs kunnen van te voren toch ook niet weten of ze een lange of korte klus hebben bij andere klanten!! Zou ook vervelend zijn als ze zeggen in de ochtend te komen en ze komen pas s'middags omdat ze net een lange klus hebben gehad.
Vervelend dat je een vrije dag moet opnemen, maar dat is niet anders.
Vervelend dat je een vrije dag moet opnemen, maar dat is niet anders.
Re: Slechte beurt voor harense smit
Vind het al heel wat dat ze voor- of namiddag kunnen zeggen, het valt vaak ook niet mee om afspraken te maken, omdat iedereen de hele week aan het werk is.