LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte Philips Saeco koffiezetter en service

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
toon en marelle
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2013 20:29

slechte Philips Saeco koffiezetter en service

Ongelezen bericht door toon en marelle »

Onze Saeco van sept 2011 is in een jaar 4 keer voor reparatie weg geweest. De vierde keer hebben wij om ontbinding van de koop gevraagd. Wij kregen een vervangend apparaat. Ook dit was na twee maanden stuk. Ook nu werdt de koop niet ontbonden, maar kregen wij weer een gerepareerd apparaat terug. Op diverse klachten via de Philips site krijgen wij geen reactie, ondanks dat er staat dat ze binnen 5 dagen zullen reageren.
Gewenste oplossing
Ontbnding van de koop en vergoeding van de door ons onnodig gemaakte kosten zoals nu in totaal 10 keer vrij moeten nemen voor de haal en breng service.

snuffie57
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2013 10:30

Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service

Ongelezen bericht door snuffie57 »

Ik heb een Saeco Giro Plus, is straks 3 jaar oud, geen dag spijt gehad en heeft me nog geen dag in de steek gelaten met mijn koppie koffie.

sara.almere
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jun 2013 12:06

Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service

Ongelezen bericht door sara.almere »

hoe is het verder afgelopen?
ik heb het zelfde probleem met Philips.
ze nemen je niet serieus en mijn dossier gaat van afdeling naar afdeling. om moedeloos van te worden.

Sara

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Niet alleen de koffiezetters zijn slecht, momenteel is alles wat Philips maakt binnen no-time defect, het ooit zo degelijke Philips is een chinese dozenschuiver geworden! Tv's met software problemen, smart tv's die geen verbinding kunnen maken met de server, soundbar's die binnen de garantie uitvallen, etc, etc. In onze winkel ervaren we dagelijks de problemen rond dit merk en ook bij collega's is de ergernis steeds groter dat er ondernemers zijn die philips uit de schappen halen. Ik geef ze nog een paar jaar als ze zo doorgaan en dan is het over en uit met de Chinese Philips. :!:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service

Ongelezen bericht door bprosman »

Welk merk moet ik dan kopen en staat er in het schap wat nooit kapot gaat en geen software problemen/updates heeft ?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

audiofreak1 schreef:Niet alleen de koffiezetters zijn slecht, momenteel is alles wat Philips maakt binnen no-time defect, het ooit zo degelijke Philips is een chinese dozenschuiver geworden! Tv's met software problemen, smart tv's die geen verbinding kunnen maken met de server, soundbar's die binnen de garantie uitvallen, etc, etc. In onze winkel ervaren we dagelijks de problemen rond dit merk en ook bij collega's is de ergernis steeds groter dat er ondernemers zijn die philips uit de schappen halen. Ik geef ze nog een paar jaar als ze zo doorgaan en dan is het over en uit met de Chinese Philips. :!:

Vandaar daar dat ze ook stoppen met huishoudelijke apparaten,alleen nog medische apparatuur geloof ik,ik dacht dat ik een mnd of twee gelezen had

Maar had ik gelezen dus...hang me er niet aan op!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service

Ongelezen bericht door bprosman »

Vandaar daar dat ze ook stoppen met huishoudelijke apparaten
Verkeerd gelezen :wink:

http://www.emerce.nl/nieuws/philips-sto ... tronica-af

Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service

Ongelezen bericht door Slobberbone »

audiofreak1 schreef:Niet alleen de koffiezetters zijn slecht, momenteel is alles wat Philips maakt binnen no-time defect, het ooit zo degelijke Philips is een chinese dozenschuiver geworden! Tv's met software problemen, smart tv's die geen verbinding kunnen maken met de server, soundbar's die binnen de garantie uitvallen, etc, etc. In onze winkel ervaren we dagelijks de problemen rond dit merk en ook bij collega's is de ergernis steeds groter dat er ondernemers zijn die philips uit de schappen halen. Ik geef ze nog een paar jaar als ze zo doorgaan en dan is het over en uit met de Chinese Philips. :!:
Niet alles, de zakloze stofzuigers presenteren beter dan bv Dyson en zijn ook veel vriendelijker geprijsd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ bram
Nee maand of twee geleden las ik dat of journaal.Nou heb ik veel.huishoudelijke dingen dat merk,goed..
Ps nog nw stoomstijk,ja hoe heet zo,n ding machine gekocht merk..Philips..

Weet wel,idd tv.s enz mee stoppen

Maar dacht toch echt huishoudelijk ook,dat ze zich allee op medisch gaan richten? Mris scans bv.
Maar zei al hang me er niey aan op anders hang ik nu aan boom misschien :mrgreen: grapje

JanTinusPlukvet
Berichten: 442
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Re: slechte Philips Saeco koffiezetter en service

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

rozemarijntje schreef:
Vandaar daar dat ze ook stoppen met huishoudelijke apparaten,alleen nog medische apparatuur geloof ik,ik dacht dat ik een mnd of twee gelezen had
Dat klopt idd.
Ik mag hopen dat de kwaliteit van die apparatuur beter is.
Beetje lullig als je op de operatietafel ligt en apparatuur heeft Saeco dan wel Senseo problemen ....
ff opsturen gaat dan niet! :lol:

Ik koop al jaren geen Philips meer. Alleen shavers. Maar dat is ook afgelopen.
Vroeger zat er op elke shaver een tondeuse, zelfs op de 2-kops Tracers. Tegenwoordig niet meer. Daar kom je thuis pas achter. Doosje al open geweest dus niet meer te ruilen (om hygiene regels, begrijpelijk)
Vroeger kon je de shaver nog gewoon gebruiken als de oplaad accu's hun einde hadden bereikt, of scheren aan het snoer als de accu's even leeg waren. Zo heb ik mijn oude shaver nog jaren kunnen gebruiken met het snoertje in het stopkontakt.
Deze niet (type AT750) het apparaat is niet te gebruiken via het stopkontakt, doet dan niets. Over 5-6 jaar kan ik 'm dus weggooien, alleen omdat de accu's niet meer werken.

Heb het apparaat op Kieskeurig een score 4,5 gegeven.
....Was dus ook mijn laatste Philips shaver! van nu af aan 100% Philips-vrij! :lol:

Gesloten