Heb 5 maanden geleden een wasmachine van whirlpool aangeschaft. Vorige week kreeg de wasmachine een storing, gebruiksaanwijzing bijgepakt en probleem opgelost bleek dat er kleding was afgescheurd en vast zat in de filter.na 2 wasjes weer zelfde.probleem weer opgelost, na een wasje weer zelfde probleem.c
Contact opgezocht en er werd een monteur gestuurd, hij deed de zelfde handeling als ik en ging weg mwt een factuur van 120e achtergelaten. Die zelfde middag weer wasje gedraaid en weer zelfde probleem. Contact opgezocht met whirlpool die konden niks doen en wimpelde me af dat het mijn eigen schuld is, en dat ik eerst die factuur van 120e moet betalen dat ze dan pas een monteur zullen sturen voor het zelfde robleem.gevraagd naar een andere oplossing werd niet naar geluisterd en moest het zelf oplossen.werd zeer slecht behandelt en super slechte service. Zo slecht heb ik het nooit meegemaakt zelfs door de leidinggevende op dat moment.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service en klachtafhandeling whirlpool
-
Re: slechte service en klachtafhandeling whirlpool
Uw contact dient ook niet Whirlpool te zijn, maar de Mediamarkt.
Daar dient u u w ongenoegen kenbaar te maken, want daar heeft u de machine gekocht.
Daar dient u u w ongenoegen kenbaar te maken, want daar heeft u de machine gekocht.
-
Uit nieuwsgierigheid: hoe weet je dat de machine bij Mediamarkt is gekocht? Lees ik daar nu overheen?Leo The Emperor schreef:Uw contact dient ook niet Whirlpool te zijn, maar de Mediamarkt.
Maar ik zou dit inderdaad ook doen. Even de verkoper contacten. Een wasmachine moet zeker langer meegaan dan een paar maanden, en ik denk dat elke winkel dat zal beamen.
Er is wel netjes met de machine omgegaan? Geen sleutels meegewassen of iets dergelijks?
-
Naar ik aanneem is dit ook TS :
klachtenkompas schreef:6 maanden geleden een wasmachine van Whirlpool gekocht bij mediamarkt.Vorige week kreeg de wasmachine een storing, gebruiksaanwijzing gepakt en probleem opgelost.twee onbekende, afgescheurde stukjes stof in de filter aangetroffen.Probleem opgelost en was gedraaid.Vervolgens weer zelfde storing.in de gebruiksaanwijzing stond dat ik de klantenservice moest bellen. Daarna mediamarkt gebeld voor advies,Ik heb hun het probleem uitgelegd.Zij zouden een monteur sturen waarnaar ik duidelijk heb gevraagd of het kosteloos zou zijn met het probleem wat ik heb beschreven. Monteur geweest en heeft alsnog een factuur achtergelaten. Whirlpool gebeld, Zij wiste niks van het stukje stof af.het zou mijn eigen schuld zijn omdat ik de wasmachine te veel heb gevuld.en ontkende alles.In de gebruiksaanwijzing staat niks vermeld over het scheuren van kleding bij het te veel vullen van de wasmachine.whirpool heeft me doorgestuurd naar de mediamarkt met een factuur
PRODUCT DETAILS : whirpool wasmachine type awe 6730
GEWENSTE OPLOSSING : Whirpool moet zijn verantwoordelijkheid nemen en goed omgaan met mijn klacht over de afgescheurde kledingsstukken, en de factuur laten vervallen
-
Ja, dat lijkt mij ook. ScherpLeo The Emperor schreef:Naar ik aanneem is dit ook TS :
klachtenkompas schreef:6 maanden geleden een wasmachine van Whirlpool gekocht bij mediamarkt.Vorige week kreeg de wasmachine een storing, gebruiksaanwijzing gepakt en probleem opgelost.twee onbekende, afgescheurde stukjes stof in de filter aangetroffen.Probleem opgelost en was gedraaid.Vervolgens weer zelfde storing.in de gebruiksaanwijzing stond dat ik de klantenservice moest bellen. Daarna mediamarkt gebeld voor advies,Ik heb hun het probleem uitgelegd.Zij zouden een monteur sturen waarnaar ik duidelijk heb gevraagd of het kosteloos zou zijn met het probleem wat ik heb beschreven. Monteur geweest en heeft alsnog een factuur achtergelaten. Whirlpool gebeld, Zij wiste niks van het stukje stof af.het zou mijn eigen schuld zijn omdat ik de wasmachine te veel heb gevuld.en ontkende alles.In de gebruiksaanwijzing staat niks vermeld over het scheuren van kleding bij het te veel vullen van de wasmachine.whirpool heeft me doorgestuurd naar de mediamarkt met een factuur
PRODUCT DETAILS : whirpool wasmachine type awe 6730
GEWENSTE OPLOSSING : Whirpool moet zijn verantwoordelijkheid nemen en goed omgaan met mijn klacht over de afgescheurde kledingsstukken, en de factuur laten vervallen