LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte sevice bij de aldie
slechte sevice bij de aldie
De Aldi geeft drie jaar garantie op zijn electrice producten dat is mooi.Maar ik kwam er achter, als het na een maand defect raakt.Dan trekt de aldi zij handen er van af.De instructies van het personeel aan mij.Dan moet men er zelf zorg voor dragen dat het product bij de leverancier terecht komt.voor reparatie.Eerst een 00800 nummer bellen om te weten te komen waar men het naar toe kunt sturen,een hoop gedoe als je bij de aldi een duur product koopt.Dat over kwam mij bij de aldi in sliedrecht,dus daar maar geen elektra meer voor mij.Wees hier voor op u hoede als men deze artikelen bij de aldi koopt.
w.saman.
w.saman.
Re: slechte sevice bij de aldie
Leuke waarschuwing maar het mag op zich niet.
U heeft een overeenkomst met de Aldi en dan moeten zij ook zorgdragen voor het afhandelen van de garantie. Anders moeten ze maar geen producten verkopen waar garantie op zit.
U heeft een overeenkomst met de Aldi en dan moeten zij ook zorgdragen voor het afhandelen van de garantie. Anders moeten ze maar geen producten verkopen waar garantie op zit.
Re: slechte sevice bij de aldie
Onzin bericht, Aldi geeft dit duidelijk aan op hun website:
Geachte klant,
Alle ALDI Actueel-artikelen kunt u teruggeven in alle ALDI-markten tot 1 maand na aankoop, zonder opgave van reden en tegen voorlegging van de kassabon. De aankoopprijs wordt u terugbetaald.
Gelieve voor ALDI Actueel-artikelen met garantie de garantiekaart en uw kassabon te bewaren. Op de garantiekaart staat de servicedienst van de leverancier, tot wie u zich indien nodig kan wenden. Uw wettelijke rechten als consument worden door deze bijzondere garantiebepalingen niet beperkt.
Geachte klant,
Alle ALDI Actueel-artikelen kunt u teruggeven in alle ALDI-markten tot 1 maand na aankoop, zonder opgave van reden en tegen voorlegging van de kassabon. De aankoopprijs wordt u terugbetaald.
Gelieve voor ALDI Actueel-artikelen met garantie de garantiekaart en uw kassabon te bewaren. Op de garantiekaart staat de servicedienst van de leverancier, tot wie u zich indien nodig kan wenden. Uw wettelijke rechten als consument worden door deze bijzondere garantiebepalingen niet beperkt.
Re: slechte sevice bij de aldie
Lidl, Kruitvat, Trekpleister werken op dezelfde manier met garante op electrische apparaten
Laatst gewijzigd door edwinknight op 31 mar 2011 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: slechte sevice bij de aldie
ik heb wat geleerd,en dat is. dat je bij deze zaken deze producten beter niet kunt kopen.edwinknight schreef:Lidl, Kruitvat, Trekpleister welke op dezelfd emanietg met garante op electrische aparaten
Re: slechte sevice bij de aldie
ik heb het begrepen.maar de aldi is wel de verkoper,en ik wil geen geld terug. maar wel een heel product waar ik zelf geen zorg voor hoef te dragen,als het na twee maanden defekt is.tennis schreef:Onzin bericht, Aldi geeft dit duidelijk aan op hun website:
Geachte klant,
Alle ALDI Actueel-artikelen kunt u teruggeven in alle ALDI-markten tot 1 maand na aankoop, zonder opgave van reden en tegen voorlegging van de kassabon. De aankoopprijs wordt u terugbetaald.
Gelieve voor ALDI Actueel-artikelen met garantie de garantiekaart en uw kassabon te bewaren. Op de garantiekaart staat de servicedienst van de leverancier, tot wie u zich indien nodig kan wenden. Uw wettelijke rechten als consument worden door deze bijzondere garantiebepalingen niet beperkt.
maar ik heb geleerd.
Re: slechte sevice bij de aldie
Dan is het goed!w.saman schreef: ik heb het begrepen.maar de aldi is wel de verkoper,en ik wil geen geld terug. maar wel een heel product waar ik zelf geen zorg voor hoef te dragen,als het na twee maanden defekt is.
Het is toch algemeen bekend, dat Aldi alleen een bepaald aantal van deze producten in de aanbieding heeft, en geen magazijn als er wat geruid moet worden.
Zolang het Artikel in de winkel aanwezig is, kan/wordt het geruild, of geld terug.
Daarna, moet de klant met de servicedienst van de leverancier contact opnemen.
Bevalt jouw als klant deze procedure niet, dan daar niets van deze artikelen kopen, heel simpel .
Dit is nog een aanvulling:
edwinknight schreef:Lidl, Kruitvat, Trekpleister werken op dezelfde manier met garante op electrische apparaten
Re: slechte sevice bij de aldie
w.saman schreef:ik heb wat geleerd,en dat is. dat je bij deze zaken deze producten beter niet kunt kopen.edwinknight schreef:Lidl, Kruitvat, Trekpleister welke op dezelfd emanietg met garante op electrische aparaten
Je kan daar prima kopen hoor, verwacht alleen niet dat ieder personeelslid je vragen kan beantwoorden omtrent deze producten.
Als ik mij goed heriner was t/m 50 euro ruilen / retour brengen winkel en daarboven via service center.